סרטון עוצר נשימה תיעד רגע בו כריש ענק התפתל מתחת לאדם ששחה בנינוחות בים. בסרטון המדהים רואים את הגבר, שרצה ליהנות משחייה נעימה במים הצלולים, אינו מודע לעובדה שכריש פטיש באורך 10 מטרים נמצא ממש מתחתיו. האירוע המדהים התרחש בחופי מיאמי, ארה"ב, ותועד על ידי ג'ייסון מקינטוש, בן ה-41, שהטיס רחפן מעל הים בשבוע שעבר ותיעד את הסצנה המדהימה. צפו בבכריש שוחה מתחת לגבר בחופי מיאמי:

"הטסתי את הרחפן כדי לבדוק כיצד הוא מצלם", אמר מקינטוש והוסיף: "התשוקה שלי היא לצלם חיות בר בים, ראיתי בעבר פטישונים על קו החוף אך עיניי נדלקו כשראיתי את הבחור צף על הגב בזמן שהכריש מקיף אותו. במיוחד כשלא הייתה לי שום דרך להזהיר אותו". מרוב שהגבר לא היה מודע לנוכחותו של הכריש, הוא אפילו נופף לשלום למצלמת הרחפן, שעקבה אחרי הכריש האימתני

מקינטוש שיתף את הסרטון המדהים ברשתות החברתיות, שם הוא הוצף בצפיות ותגובות של הגולשים שנדהמו מהתיעוד. הסרטון הפך לוויראלי בכל רחבי הרשת ותפס את תשומת ליבו גם של מייק פאנינג, אלוף העולם בגלישה שלוש פעמים ברציפות. בנוסף, פאנינג שרד מתקפת כרישים באפריקה בזמן שהיה בתחרות גלישה בשנת 2015. 

רוב מיני כרישי הפטיש הם קטנים למדי ונחשבים לא מזיקים לבני האדם, על פי המידע בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק. אך עם זאת, גודלו העצום של הכריש הופך אותו לסכנה פוטנציאלית, שכן מספר תקיפות קטלניות של כרישי פטיש תועדו בעבר.