בת 12 נעצרה והואשמה ברצח בכוונת תחילה בניו אורלינס, ארה"ב, אחרי שהכתה את אחיה, בן החצי שנה, בעזרת חפץ קשיח וגרמה למותו. ביום חמישי האחרון, הפרשיה המזעזעת נחשפה כאשר שוטרים ממחלקת השריף סנט צ'ארלס הוזעקו אל בית המשפחה בשבוע שעבר. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, שירותי ההצלה ניסו לבצע פעולות החייאה בפעוט, אך ללא הצלחה. צפו בדיווח של ערוץ החדשות WWLTV:

"בנתיחה שלאחר המוות נקבע כי סיבת המוות היא רצח", אמר השריף גרג שמפיין למהדורת החדשות המקומית. בעקבות חקירה מעמיקה, שנמשכת גם בימים אלו, שמפיין אמר כי ישנם מספיק הוכחות על מנת לעצור את בת ה-12 שרצחה את אחיה. הצעירה, ששמה לא הותר לפרסום בשל גילה הצעיר, הועברה למעצר כבר ביום שאחרי מקרה הרצח. הודעת משרד השריף סנט צ'ארלס:

בשיחה של השריף שמפיין עם ערוץ החדשות Daily Mail, הוא אייפן את המקרה "כרצח טרגי" וטען כי הוא אינו יכול להתייחס לסיבת המוות המדויקת של התינוק, אך ציין כי היה מדובר בכלי נשק מסוכן. בלשכת השריף סירבו לנקוט בשם הקורבן, מחשש שכך יגלו את שמה את הילדה הרוצחת. בנוסף, שמפיין סירב לחשוף מה גרם לשוטרים להאמין כי הילדה בת ה-12 היא האחראית לרצח. 

רק שלושה ימים אחרי הרצח הנוראי, החוקרים הסכימו למסור את הפרטים הנ"ל. בנוסף, הם רצו לוודא כי נשלחו הודעות אל קרובי המשפחה ולמערכת המשפט במחוז סנט צ'ארלס, שכן ישנה רגישות מיוחדת סביב התיק. החל מיום חמישי האחרון, בת ה-12 מוחזקת במעצר במתקן לנוער עד להמשך ההליך המשפטי.