סיפור טרגי מזעזע את העולם כולו בימים אלו, במסגרתו תינוק שזה עתה נולד הוא הניצול היחיד שנשאר ממשפחה שנמחקה כולה על ידי נגיף הקורונה. אמו של הילד ילדה אותו כאשר היא שכבה על מיטת החולים, בזמן שהיא חולה בנגיף ומחוברת למכונת הנשמה בבית החולים בעיר סנט פטרסבורג שברוסיה

על פי ההערכות, סבטלנה סורוצ'ינסקיה בת ה-36, נדבקה בנגיף הקורונה אחרי שהייתה בביקור אצל אביה, קיירי פינצ'ין בן ה-64, בבית החולים. אביה מת מהנגיף בתחילת החודש שעבר, שמונה ימים לאחר ששוחרר מבית החולים אחרי ניתוח לב. אחרי מותו, סבטלנה פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה: "אבא שלי, היית האיש הכי טוב ואדיב בעולם. עצוב לי שלא הספקת לפגוש את הנכד שלך". 

סבטלנה סורוצ'ינסקיה, האם שילדה את התינוק ומתה מהנגיף  (צילום: רשתות חברתיות)
סבטלנה סורוצ'ינסקיה, האם שילדה את התינוק ומתה מהנגיף (צילום: רשתות חברתיות)

אחרי שאביה מת, גם ורה בת ה-62, אמה של סורוצ'ינסקיה, חלתה בנגיף והובהלה אל בית החולים המקומי. אך בחוסר מזל, כאשר היא הגיעה נאמר לה כי אין מיטות פנויות, סיפרה בת המשפחה הרחוקה, לריסה קצ'קייבה. לדבריה, ורה שכבה על מיטה במסדרון בית החולים, לאחר שנעשתה סריקה בריאות שלה שהראתה על נזק של 60 אחוז בנשימה. 

שלושה ימים אחרי שהאישה ההריונית נדבקה בנגיף, היא הובהלה במהירות אל חדר הלידה, כשישה שבועות לפני תאריך הלידה המשוער. לפני הלידה, היא סיפרה לחברותיה כי היא תכננה לקרוא לילד שלה קיירי, על שם אביה המנוח. שעות ספורות לאחר הלידה, שהתקיימה כאשר יולדת כבר הייתה מחוברת למכונת הנשמה, היא מצאה את מותה על מיטת בית החולים. 

שלושת מקרי המוות עוררו מאבק משמורת של קיירי התינוק, שכן הגרוש של סורוצ'ינסקיה סירב לקרוא לתינוק בשם שאמו בחרה לו לפני מותה. התינוק, שבימים אלו עדיין נמצא בבית החולים, הוא היורש היחידי של כל רכוש המשפחה. גבר אחר שנכנס לתמונה וטען כי הוא אבי התינוק הציע לגדל אותו, אך לפני שיקבע הוא יצטרך לעבור בדיקת אבהות. בת המשפחה קצ'קייבה הציעה גם היא לגדל את התינוק ואמרה לרשת התקשורת המקומית Fontanka: "הגבר שטען שהוא אבי התינוק משקר. אנו מחכים לתוצאה של בדיקת ה-DNA ולאחר מכן בית המשפט יקבע".