אפליקציית הטיקטוק, מעבר לכך שהיא רשת חברתית מוזיקלית, יכולה להיות פלטפורמה להיכרויות ובאמצעותה אפשר גם להרחיב את מעגלי החיפוש. צ'ארי ג'ונס, צעירה רווקה מאוסטרליה, החליטה לפנות אל הרשת החברתית על מנת למצוא בחור מסתורי, שלדבריה, השאיר סרטון בטלפון שלה אחרי שהיא איבדה אותו. צפו בסרטון של צ'ארי ג'ונס בחיפוש אחר הגבר המסתורי:

@vodkalimesoda

NYE in the park 2018 Sydney 🥺 ##fyp ##foryoupage ##greenscreenvideo

♬ original sound - Heavenly! 🕊

על פי הדיווחים, ג'ונס איבדה את הטלפון שלה בפסטיבל מוזיקה בשנת 2018, אך לבסוף, הוא נמצא על ידי אחד מחבריה שהחזיר לה אותו. כאשר היא פתחה את הטלפון שלה, חיכה לה בתוכו סרטון של בחור, שמצא חן בעיניה, והיא החליטה לנסות לאתר אותו. בסרטון שהיא העלתה לעמוד הטיקטוק שלה היא כתבה: "תעזרו לי למצוא את הבחור שמסר את הטלפון שלי לביטחון אחרי סערה בפסטיבל". 

על פי News.com.au, לא עברה יממה אחת עד שאחד ממשתמשי האפליקציה הגיב על הסרטון של ג'ונס וכתב: "זה ניק! הוא החבר הכי טוב שלי. פשוט תחפשי את השם שלו באינסטגרם". הצעירה, שהייתה מופתעת לגלות כי היא מצאה את הבחור, הגיבה: "נראה שכוח הטיקטוק הפגיש בנינו". אך הסיפור לא נגמר כאן, בסרטון נוסף שג'ונס העלתה לאפליקציה, היא בישרה לעוקביה איך התפתחה העלילה. צפו בסרטון, זה מה שקרה אחרי שצ'ארי מצאה את הבחור:

@vodkalimesoda

Festival boy PART 2 ##fyp ##foryoupage ##greenscreenvideo ##HomeCooked

♬ orijinal ses - ponciklendin

בסרטון השני היא כתבה: "חלק 2 של מציאת הבחור מהפסטיבל", ולאחר מכן צרפה קטע מתוך ההתכתבות שלהם באינסטגרם. לצערה של ג'ונס, כאשר היא שאלה את הבחור מהפסטיבל האם הוא רווק, היא לא קיבלה את התשובה שייחלה לה. ניק ענה: "סליחה, האמת שאני יוצא עם מישהי". בהמשך הסרטון היא כתבה כי היא קצת התאכזבה לגלות שניק לא רווק, אבל הסבירה כי זה לא נורא ואף השאירה מסר לעוקבות שלה: "אל תפחדו לירות את יריית הפתיחה בנות".