שני בני דודים, ילד בן 12 וילדה בת 7, גנבו ביום ראשון האחרון את כלי הרכב המשפחתי, השייך לאחד מהוריהם ויצאו מביתם בניו יורק לטיול ברחבי המדינה. רק אחרי 24 שעות, נמצאו השניים בסמוך לגבול המשותף של ניו ג'רזי ודלאוור, אחרי שנסעו למעלה מ-200 ק"מ. על פי הדיווחים, המשטרה המקומית, במחוז 106, קיבלה דיווח על רכב גנוב בסביבות השעה 10 בבוקר ביום ראשון. לאחר שבני המשפחה והשוטרים בדקו את מצלמות האבטחה שבבית, התגלה כי הגנבים הם שני הילדים. 

גורם במשטרת ניו יורק אמר ל-Daily News כי השניים החליטו לגנוב את הריינג'רובר הלבן של המשפחה בהשראת אתר רשת, בו המטרה היא לנסוע עד שמיכל הדלק נשאר ריק לגמרי. הרשויות המקומיות החלו לנסות לאתר את צמד הילדים באמצעות מעקב אחר לוחית הרישוי של כלי הרכב ובעזרת איכון הרכב על פי כבישי אגרה בהם נסעו. 

במקביל להם, גם השוטרים בניו ג'רזי ניסו לעצור את שני הילדים, אך ללא הצלחה. לבסוף, אחרי שעות של מעקב, הילדים נמצאו בתחנת דלק ליד גבול ניו ג'רזי-דלאוור, שם הם ניסו להשתמש בכרטיס האשראי של אחד ההורים על מנת לקנות עוגיות. כאשר התקבלה ההתראה על חיוב האשראי, המשטרה הצליחה לגלות את מיקומם. לדברי דובר משטרת NYPD, שהתראיין לערוץ החדשות FoxNews, אף אחד מהילדים לא נפגע ולא דווח על אף תאונה שנגרמה בעקבות הגניבה. שני בני הדודים הוחזרו אל ביתם יחד עם כלי הרכב, ונכון לזמן כתיבת שורות אלו, החקירה בנושא עדיין נמשכת.