הלן, סוכנת נסיעות בת 35, שחיה בסאות'המפטון, בריטניה, נשואה לבעלה כבר מראשית שנות ה-20 לחייהם. אחרי שהשניים היו נשואים במשך 10 שנים וגידלו יחד שני ילדים משותפים, חיי המין של הזוג החלו להתדרדר. במהלך התקופה האחרונה הלן החלה לנהל רומן סודי מאחורי גבו של בעלה, שלטענתה, שיקם את חיי הנישואין שלהם והבעיר את התשוקה בין השניים. 

"הכרנו במחנה קיץ מטורף בו התאהבנו ונהנו לבלות יחד, ומיד ידענו שאנחנו רוצים לבלות את שארית חיינו יחד", סיפרה הלן. אך הוסיפה כי אחרי מספר שנות נישואין היא הפכה לסוכנת נסיעות מצליחה ואילו בעלה החל לעבוד בשירותי כיבוי האש והצלה במדינה. "תמיד היו לנו חיי מין פנטסטיים אבל פשוט התחלנו לקחת אחד את השני כמובן מאליו", תיארה הלן. שעות העבודה של השניים לא חפפו, והצד המיני בקשר ביניהם הלך ודעך. 

אחרי שהלן החלה להרגיש מתוסכלת מהקשר המיני בינה לבין בעלה, היא התייעצה עם חברתה, שהמליצה לה להירשם לאתר היכרויות בריטי, IllicitEncounters.com, שנועד כולו לקשרים מיניים בין אנשים נשואים. "אני בלונדינית מצליחה שנראית טוב, ידעתי שאני אקבל המון תשומת לב באתר ההיכרויות והחלטתי להתנסות בו", היא סיפרה. עד מהרה, הלן הכירה בחור בשם בריאן, מיליונר בעל חברת אבטחה משלו, והשניים החלו להתראות. "הכימיה בנינו הייתה כמו חשמל וכבר בפגישה הראשונה קיימנו יחסי מין בחדר מלון שהוא הזמין מראש", תיארה הלן, ואף סיפרה כי הקשר ביניהם נמשך לאורך כל הסגר בבריטניה. 

בנוסף, הלן סיפרה כי, לעומתה, בעלה המשיך לעבוד גם בזמן הסגר ולכן היה לה קל לנהל את הרומן הסודי שלה מאחורי גבו. אחרי מספר חודשים בהם הלן ובריאן נפגשו כמעט מידי יום, היא החלה להרגיש שהדחף המיני שלה השפיע גם על מערכת היחסים שלה עם סטיב. לבסוף, הלן החליטה להיפרד מבריאן על מנת לנסות לשקם את נישואיה, לטובת הילדים. אחרי שהשניים הפסיקו להתראות, הקשר בין הלן וסטיב חזר לימיו הטובים ואף התעלה עליהם – כך הרומן הסודי שיקם את חיי הנישואין של השניים. 

ג'סיקה ליאוני, מומחית ליחסי מין מטעם אפליקציית ההיכרויות IllicitEncounters.com, אמרה: "זוהי אינה הפעם הראשונה שסיפור מהסוג הזה מתרחש. במיוחד בתקופה האחרונה, זוגות רבים רוצים להתגבר על 2020 הארורה ולשים אותה מאחוריהם ולכן הם פונים אל האפליקציה. במהלך הסגר הראשון, כמות משתמשי האפליקציה גדלה בכ-22 אחוזים, וממחקר שנערך במדינה התגלה כי מעלה 33 אחוזים בגדו במהלך התקופה האחרונה.