על פי הדיווחים של עיתון The Sun, רופא ממישיגן, ארה"ב, השתמש בזרע שלו על מנת לעבר מאות נשים שרצו להיכנס להיריון והפך לאביהם של כל התינוקות של המטופלות שלו. המקרה התגלה אחרי שקבוצת אנשים חשפה כי היא ביצעה בדיקת DNA שגילתה על התאמה גנטית בין המשתתפים בבדיקה. צפו בסרטון המציג את פועלו של ד"ר פבן לאורך השנים:

בדיקת ה-DNA גרמה לקבוצת האנשים להתחקות אחר ד"ר פיליפ פבן, שהיה רופא הנשים של אמהותיהן. כעת, אחרי שחקרו את הנושא, כלל האנשים מאמינים כי ד"ר פבן הוא אביהם. אחת מקבוצת האחים, ג'יימי הול, סיפרה כי פבן אפילו הודה דצמבר 2019 על היותו אביה, אחרי שהיא הגיעה אליו לבדיקה שגרתית. הול אמרה כי בהודאתו פבן סיפר שהוא השתמש בזרע שלו במשך שנים, גם כתורם זרע וגם כרופא נשים ומיילד.

"כולנו נולדנו באותו בית חולים, ועל פי תעודות הלידה שלנו ד"ר פבן הוא אינו אבינו", אמרה הול. בהמשך היא סיפרה כי שני הוריה מתו, אך על פי מה שהם סיפרו לה כל השנים, הזרע שנתרם עבור לידתה היה שייך לחבר של המשפחה. כלומר, לדבריה, להוריה לא היה מושג כי ד"ר פבן השתמש בזרע שלו עצמו. בדיעבד, התברר כי גם אחותה הגדולה של הול היא בתו של הרופא. 

ג'יימי הול, אחת מבנותיו של ד''ר פבן (צילום: צילום מסך יוטיוב)
ג'יימי הול, אחת מבנותיו של ד''ר פבן (צילום: צילום מסך יוטיוב)

אחרי שהתחקתה אחר עץ המשפחה שלה, באמצעות אתר ancestry.com, היא ועוד מאות אחיה למחצה גילו על המעשה של רופא הנשים. אחרי הגילוי המפתיע, הול החליטה ללכת אל ביתו של ד"ר פבן ולהתעמת איתו בנושא. על פי הדיווח ב- The Sun, פבן הסביר לה כי הוא הזריק למטופליו את דגימת הזרע שלו או של אחד מרופאיו. לאחר מכן, הוא היה משתמש בפיפטה לצורך העברת הזרע אל תוך גופה של המטופלת. 

הול ועוד מספר מאחיה למחצה כלל לא מסתכלים על הסיטואציה כשלילית. לדבריה, היא אפילו הודתה לד"ר פבן על כך שעשה זאת כי אחרת היא לא הייתה באה לעולם. "הנשים האלה, כולל אמא שלי, הגיעו אליו נואשות והוא נתן להן את מה שהן הכי רצו". על פי מאמר משנת 2017, ד"ר פבן, שהיום בן 104, זכה ליילד כ-9,000 תינוקות במהלך 40 שנות הקריירה שלו.