בדובאי דווח בימים האחרונים כי שתי נשים פיתו גברים דרך אפליקציית הטינדר ושדדו אותם בעזרת אקדחי צעצוע. שתי הנשים, ניגריות עם אשרת שהייה, נהגו לפלרטט עם גברים אקראיים שהגיעו לביקור בעיר, פיתו אותם להיפגש וגנבו מהם כסף וחפצים יקרי ערך. על פי הדיווחים, האירוע התרחש בתחילת החודש, אך מאז גבר, בן 21 מרומניה, התלונן עליהן והן נתפסו. 

הגבר, שהגיע לפגוש את שתי הנשים, פגש אותן בדירה, בה הן חיכו לו עם אקדחים מזויפים על מנת להפחיד אותו ולדרוש ממנו את כל רכושו. השתיים גנבו מהגבר המתלונן שרשרת יקרה, כרטיס אשראי ועוד 500 דולר במזומן שהיו לו בכיס. לאחר האירוע, הגבר המבוהל פנה מיד אל תחנת המשטרה בדובאי, ג'בל עלי, שם השוטרים שמעו על המקרה ומיהרו מיד אל הכתובת שנתן להן הגבר שנשדד. 

אחרי מספר ימים של מעקב, הנשים השתמשו בכרטיס האשראי של הגבר, ולבסוף הן נתפסו בעיר אג'מן ונלקחו למעצר. סגן המשטרה המקומית מסר כי הצוות יצא לדרך בעקבות תלונה של הגבר הרומני. "המתלונן סיפר כי הוא הכיר את האישה דרך הטינדר, הוא הגיע אל הדירה שלה בסביבות השעה 19:30 ושם, היא תפסה אותו בצווארו ואיימה עליו באקדח", לאחר מכן הוא הוסיף כי לאחר שהגבר נשדד, שתי הנשים הורו עליו למחוק את השיחות ביניהם על מנת לטשטש את עקבותיהן. 

כמו כן, לאחר המעצר, המשטרה הגיעה אל הדירה בה התבצע הפשע, שם הם מצאו את האקדחים המזויפים ושניים מתוך כרטיסי האשראי של הגבר. כשהן נשאלו בחקירה למה הן לא לקחו את כרטיסי האשראי הן אמרו כי המתלונן מסר להן פרטים שגויים על הכרטיסים ולכן לא היה להן שימוש בהם. המשפט נגד שתי הנשים נדחה ל-5 בינואר.