אחות בבית החולים הייעודי לחולי קורונה באינדונזיה מועמדת לדין בימים אלו, על פי חוקי המדינה, לאחר שהתגלה כי היא קיימה יחסי מין בשירותי המחלקה, עם חולה קורונה מאומת. הפרשה כולה נחשפה כאשר המטופל התגאה בכך ברשתות החברתיות ושיתף צילומי מסך בהם נראו ההתכתבויות המפורטות בין השניים. האזינו לדיווח של חברת החדשות USA Spot News:

בעמוד הטוויטר של הגבר, המכונה באפליקציה Txt dari si S4nGe, שותפו התמונות של השיחה בין האחות למטופל, בה השניים נכנסו לדיון מפורט על איברי המין של כל אחד מהם ועל אמצעי מניעה. לאחר שהפוסט הפך לוויראלי במדינה, הגבר נלקח לחקירה, יחד עם האחות, והשניים הודו כי הם קיימו יחסי מין בשירותים בתוך מתקן ההסגר לחולי קורונה, שהיה בעבר כפר מגורים למתאמנים אולימפיים ועבר הסבה בעקבות המצב הרפואי. הפוסט שהעלה הגבר לעמוד הטוויטר שלו:

המטופל פרסם ברשת גם תמונה נוספת, בה רואים אותו ללא מכנסיים, בעוד חליפת ההגנה של האחות מפני הקורונה הייתה מוטלת על הרצפה. קצין בכיר במשטרה האזורית, הארווין ב.ס, שמע על המקרה ואמר: "מקרה זה הועבר למשטרת ג'קרטה והמטופל יישאר בבידוד במחלקת הקורונה. בגלל התנאים וכללי פרוטוקול הבריאות, גם האחות תיכנס לבידוד". אחרי בדיקת קורונה, הגבר יצא חיובי לקורונה, בעוד האחות יצאה שלילית ולאחר מכן שוחררה מבידוד. גורמים רשמיים אישרו כי הם עלולים לעמוד לדין פלילי למרות שהמעשה עצמו אינו פרונוגרפי. במידה והשניים יורשעו, הם עשויים לקבל עונש של עד 10 שנות מאסר לכל אחד מהם.