הפוליטיקאי הבלגי, ראש מפלגת הברית הפלמית החדשה, הפך לגמרי אדום אחרי שנתפס ללא מכנסיים במהלך ראיון בשיחת וידאו עם תוכנית הרדיו המפורסמת של המדינה VRT. בראט דה-ובר, שהוא גם ראש עיריית אנטוורפן, נתפס דרך המראה של ארון הבגדים שלו, כאשר הוא אינו לובש מכנסיים, ולצערו, גם השדרנית שמה לכך לב. צפו בתיעוד מתוך הראיון שתפס את הפוליטיקאי על חם:

גם שופט בית המשפט העליון בברזיל נתפס עם המכנסיים למטה במהלך ועידה עם צמרת הבכירים של המדינה | כנסו וצפו

בסרטון אפשר לראות את שדרנית הרדיו, קים דברי, משוחחת עם הפוליטיקאי על חגיגות סוף השנה שהיו ועל התוכניות שלו לקראת שנת 2021, לפני שהיא מזכירה לפתע את הסוד שהחביא מתחת למצלמה. "אתה לובש חולצה יפה מאוד, כנראה שלבשת אותה במיוחד בשבילנו, אבל מתחת לחולצה הזו – יכול להיות שאתה שם בתחתונים?", שאלה דברי. 

ראש העיר מייד הבין את המבוכה והחל להסמיק, "איך את יכולה לדעת את זה?", הוא שאל בפליאה, ואז הבין: "לעזאזל, אני יושב מול המראה, לא לקחתי את זה בחשבון". דה-וובר המושפל החליט לצחוק קצת על עצמו ובחר לסובב את המצלמה וחשף את ההשתקפות מהמראה שמציגה את רגליו החשופות מתחת לשולחן העבודה שלו. "אז השנה מתחילה ברגע מביך במיוחד, אני אזכור את זה עוד הרבה זמן", העיד דה-וובר.

בעקבות התיעוד המביך של ראש מפלגת הברית הפלמית החדשה, מנהיג המפלגה הליברלית המתחרה שלו, ג'ורג' לואי-בושז, העלה לעמוד הטוויטר שלו תמונה של מכנסיים עם ועליהן צבעי דגל בלגיה, והציע בהלצה לתת את המכנסיים ליריבו דה-וובר. הפוסט שהעלה המתחרה של דה-וובר, בתגובה לסרטון: