עבור זוגות מאושרים יום האהבה הוא סיבה מצוינת לרומנטיקה, ארוחה לאור נרות ומתנות מרגשות בין בני הזוג. אך זוגות אומללים, שחיים יחד על אף שהם לא יכולים לסבול זה את זה, מוצאים בחג האהבה כסיבה להיזכר בכל הדברים הרעים שבקשר. זו הסיבה שמשרד לעורכי דין בטנסי, ארה"ב, מציע ייצוג בהליכי גירושין בחינם ביום האהבה. הפוסט על ההגרלה להליך גירושין בחינם:

משרד עורכי הדין פאוורס, שנמצא בקרוסוויל שבמדינה, מציע לאדם אחד, שיגיש בקשה לגירושין דווקא ביום האהבה – ייצוג בחינם. "יש הרבה אנשים שנשארים נשואים רק כי הם לא יכולים להרשות לעצמם לשלם על התהליך. גירושין יכול להיות עסק יקר ולא לכולם יש את הכסף לשלם עליהם", הסביר טימותי סקסטון, אחד מעורכי הדין במשרד המשפטי. 

בהמשך הראיון לחברת החדשות CNN, סקסטון אמר: "לאחר שסבלנו את מגיפת הקורונה, הסגר והבחירות, ייתכן שרבים הגיעו לנקודות משבר בזוגיות שלהם והם זקוקים לנקודת מוצא. לכן, אנו מעניקים להם אפשרות להמשיך הלאה בחייהם". כמו כן, דווח כי רק תושבי טנסי יהיו זכאים להטבה וכדי להרוויח אותה, עליהם למלא מספר שלבים פשוטים.

כל אחד מהתושבים שמעוניין להתגרש מבן או בת זוגו צריך לשלוח את הסיפור שעומד מאחורי הגירושין אל דואר המייל של משרד עורכי הדין עד התאריך ה-15 בפברואר, יום אחרי חג האהבה, כאשר הזוכה יבחר ב-19 בפברואר. בנוסף לכך, ממשרד עורכי הדין הובהר כי על שני בני הזוג להסכים לגירושין ולכלול סידור ראשוני למשמורת על ילדיהם. 

בין אלו שכבר הגישו את מועמדותם להליך הגירושין החינמי קיים זוג קשישים עם מוגבלות, שחיים בנפרד כבר כ-20 שנה, אך מעולם לא התגרשו כיוון שלא יכלו להרשות לעצמם לשלם על התהליך. "אנחנו קהילה מלוכדת ואנחנו לא אוהבים לראות אנשים סובלים, אז אם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות כדי לעזור למישהו, אנחנו רוצים לעשות זאת", אמר סקסטון.