אנטוני לופרדו, בן ה-32 מצרפת, כבר כיסה את כל גופו בקעקועים, כולל העיינים שלו, על מנת להיראות כמו "חייזר שחור", כפי שהוא מכנה את עצמו. לופרדו דואג לתעד את עצמו ואת השינויים הפיזיים שהוא מבצע ומפרסם זאת בפני מאות אלפי העוקבים שלו. כעת, הוא לקח צעד קיצוני במיוחד וביצע ניתוח להסרת אפו על מנת להשלים את המראה. צפו בתוצאות ניתוח הסרת האף ושיוף השפתיים:

לאחרונה, לופרדו טס לברצלונה, ספרד, על מנת לבצע את הניתוח, כיוון שבצרפת הוא אינו חוקי. מלבד הסרת אפו, בן ה-32 גם שייף את שפתיו, ובפוסט שהועלה לאינסטגרם הוא תייג את החשבון @oscarmarquezbodymod, וכתב: "עכשיו אני יכול ללכת בראש מורם בזכותך, אני גאה במה שעשינו יחד". עם זאת, הוא הוסיף כי השינוי בשפתיו מקשה עליו לדבר. 

כמו כן, לדבריו של לופרדו הוא חולם להסיר לגמרי את עורו ולהחליפו במתכת ואף ציין כי החלקים הבאים שאותם הוא ישנה יהיו הידיים, הרגליים והאצבעות שלו. בשיחה עם העיתון הצרפתי Midi Libre, לופרדו סיפר כי הוא "נלהב ממוטציות" כבר מגיל צעיר. לדבריו, כאשר הוא עבד כמאבטח בשנות ה-20 לחייו, הוא הבין כי הוא לא חי את חייו כפי שהיה רוצה והחליט לעזוב הכל ולעבור לאוסטרליה. שם, הוא החל לקעקע את גופו ועבד קשה על מנת להידמות כמה שיותר לחייזר.

בעבר, גם שתי אוזניו הוסרו בניתוח והונחו בפניו שתלים, מה שמקנה לעורו מרקם מחוספס. למרות שלופרדו היה מרוצה גם ממראהו לפני כל הניתוחים, הוא עדיין לא מתחרט על השינוי הקיצוני והוא מרגיש, לדבריו, כי הוא "חוקר את הניגוד בין התפקיד שהוא ממלא לבין עצמי".