שיא גינס חדש נקבע לאחרונה בקטגוריה לא שגרתית – אכילת שלושה פלפלים מסוג קרולינה ריפר, הנחשבים לחריפים בעולם. השיא החדש נקבע על ידי בחור קנדי, מייק ג'ק, שבלע את שלושתם בתוך פחות מעשר שניות והציב רף חדש לעצמו, שכן הוא גם היה זה שהחזיק בתואר לפני כן. באמתחתו של ג'ק שלושה שיאי גינס נוספים – כולם, אגב, על אכילת פלפלים חריפים. צפו ברגע שבירת השיא:

ביום רביעי שעבר פורסם בפייסבוק סרטון של ג'ק, בזמן שהשיג את התואר כשהוא אוכל את שלושת הפלפלים בתוך 9.72 שניות בלבד. הסרטון עצמו צולם ב־21 בנובמבר 2020, וזהו גם התאריך שרשום בשיא החדש. בתוך כך, פרדי, הכלב הגבוה ביותר בעולם, ממחוז אסקס שבמזרח אנגליה, מת לאחרונה כשהוא בן 8 וחצי. פרדי זכה בתואר ב־2016 בזכות גובהו, שהתנשא ל־103.5 סנטימטרים מכף רגל ועד לנקודה הגבוהה ביותר בגבו.

כשהכלב פרדי, מהגזע דני ענק, עמד על רגליו האחוריות, הוא אף התנשא לגובה של 226 סנטימטרים – גובה שלא היה מבייש שחקן NBA, אך לא נרשם באופן רשמי בספר השיאים. "הוא לא היה רק הכלב הכי גבוה, אלא גם הכלב עם הלב הכי גדול", אמרה הבעלים שלו, קלייר סטונמן. "הוא היה החיים שלי. השמחה שלי. המטרד שלי. האושר שלי והעצב שלי. הוא היה הלב שלי. אחד ממיליון ואהוב על כל העולם".