צעיר אסייתי מלוס אנג'לס, ארה"ב, שידר בלייב תיעוד של עצמו ישן והרוויח עשרות אלפי דולרים בלילה אחד, מבלי להתאמץ. על פי הדיווח באתר Business Insider, בחור בן 26 בשם אנדי צילם את עצמו ישן במהלך הלילה ואתגר את הגולשים להעיר אותו, כאשר באמצעות תרומות של הצופים הם יכלו להשמיע רעשים שיגרמו לו להתעורר, ובכך מבלי כל מאמץ הוא הרוויח 16 אלף דולר. צפו בשידור של אנדי ישן:

לאורך כל הלילה, אנדי צולם בשידור חי, כאשר כל אחד מהתורמים יכול היה להטריד אותו ולהעיר אותו משנתו במהלך הלילה. אנדי הוטרד על ידי מוזיקה רועשת, צליל של כלב נובח, או סתם רעש של שעון מעורר שגרמו לצופים ליהנות מהתעלולים המגוחכים ובעיקר מהתגובות של אנדי לרעשים בכל פעם שהצליח לחזור לישון והתעורר בבהלה. 

חלק מהצופים ניסו גם להפחיד את אנדי ואחד אף טען כי הוא גילה היכן הוא נמצא והוא מחכה לו מחוץ לחלון ביתו. אנדי שיתף את הסרטון למיליון מנויי ערוץ היוטיוב שלו, ובעקבות שידורי הסטרימינג שלו ישן הוא אף הגדיל את כמות העוקבים שלו בפלטפורמות מדיה חברתיות אחרות כמו טוויטר ואינסטגרם. בסוף התיעוד אנדי הודה לגולשים על הכספים שהושקעו ואף חשף כי בעבר היה עבד בתור נהג של חברת Uber כדי לכלכל את משפחתו, ועכשיו כל מה שהוא היה צריך כדי להרוויח כל כך הרבה כסף - זה לישון.