כולנו רגילים להתקשר למוקדי שירות לקוחות ולשמוע קול של קריין שמנעים את זמננו, אך נציגי מוקדי השירות ממש לא ציפו לשמוע את אותו הקול מהצד השני. הקריין גל רבינו החליט למתוח את נציגי ונציגות השירות במוקדים של הוט, של חברת שטיפת רכבים, ואפילו מוכר פיצה – והתגובות שלהם קורעות מצחוק. צפו בסדרת סרטוני המתיחות של הקריין גל רבינו: 

@galrabino

מתיחה.. כשקריין מזמין פיצה.. 🍕 ##fyp ##פוריו ##מתיחה ##מתיחות ##קריין ##foryoupage

♬ צליל מקורי - Gal Rabino

@galrabino

הגב ל- @momandad_brothers מתיחה להוט! לפחות קצת יותר זרמה מהקודם. ##fyp ##פוריו ##foryoupage ##foryou ##מתיחה ##מתיחות ##הוט ##סאונד

♬ צליל מקורי - Gal Rabino

בסרטון הראשון, רבינו התקשר להזמין פיצה, והשליח ממש לא תיאר לעצמו שכך תשמע עוד שיחת טלפון שגרתית. רבינו החליף את קולו ונכנס לתפקיד הקריין בכך שהקריא למוכר את המבצע כאילו מדובר בהודעה מוקלטת. "מה זה? מי זה?", ענה המוכר ההמום, שדווקא מהר מאוד שיתף פעולה והמשיך את ההזמנה כרגיל. אלא שאז, רבינו החליט להתקיל אותו שוב עם פרטי המבצע, עד שלבסוף המוכר איבד סבלנות וניתק. 

@galrabino

רק רציתי קומבינה.. 🤣 ##fyp ##פוריו ##foryoupage ##foryou ##מתיחה ##מתיחות ##בורגראנץ ##סאונד ##צחוק ##הומור

♬ צליל מקורי - Gal Rabino

@galrabino

לא למתוח את חברת החשמל!! חחח 🤣🤣🤣🤣 ##fyp ##foryoupage ##foryou ##מתיחה ##צחוק ##הומור

♬ צליל מקורי - Gal Rabino

אחרי הסרטון הראשון, גולשים רבים קראו לרבינו להמשיך ולמתוח עוד ועוד חברות, ובשינוי חד הוא החליט למתוח את נציגת שירות הלקוחות של חברת "הוט". במקרה הזה, הנציגה "קצת יותר זרמה", לדבריו של רבינו, אחרי שהבינה שמדובר במתיחה ובחרה לצחוק על הסיטואציה. "לא תשמע אתה שרוט", צחקה הנציגה והמשיכה בתהייה: "נראה לי שעובדים עליי". אחרי שהחל לחרוג מהטקסט, הנציגה הבינה בדיוק במה מדובר וניתקה גם כן.

מלבד, הפיצה וחברת "הוט", גם מקומות כמו בורגראנץ' , סופר "הכל מהכל", חברה לשטיפת רכבים ואפילו חברת חשמל זכו לשיחת טלפון מצחיקה מרבינו הקריין. ממתיחה למתיחה הטקסט השתנה והפך ליצירתי ומצחיק יותר, ובכל שיחה מחדש הנציג או הנציגה נותרו מבולבלים מהסיטואציה הלא שגרתית.