גבר שהיה בדרך לחתונה של עצמו, והחליט לבטוח קצת יותר מדי בניווט של גוגל מפות, כמעט והתחתן עם האישה הלא נכונה. באירוע הביזארי, שהתרחש בשבוע שעבר בעיירה ג'אווה שבאינדונזיה, החתן המעופף חיפש שירותים בדרך אל החתונה, ואחרי הסתבכות קצרה בדרך הוא מצא את עצמו במרכזה של חתונה אחרת לגמרי. צפו בתיעוד מתוך החתונה הלא נכונה: 

באופן יוצא דופן, גם בכפר הסמוך אליו הגיע החתן בטעות התקיימה חתונה בדיוק באותו הזמן. הכלה האחרת, מריה אולפה, הייתה אמורה להינשא לבן זוגה, בוראן סידקי, אך על פי הדיווחים החתן איחר. אולפה סיפרה לתקשורת המקומית כי אחרי שחיפשה במשך זמן רב את בעלה המיועד, הופיע חתן אחר, שהיה בטוח כי מדובר בחתונה של עצמו. 

עם כל הקישוטים והעיטורים באירוע, החתן לא העלה על דעתו שזו אינה החתונה שהוא מחפש. באותו הזמן, הכלה בדיוק קיבלה כמה טאצ'-אפים אחרונים, מבלי לדעת שהחתן הלא נכון מסתובב בחתונה ומקבל את פני האורחים. "הייתי המומה כשראיתי את המשפחה מהצד של החתן, פשוט לא הכרתי אף אחד מהם", סיפרה אולפה לאתר החדשות the Mail. 

כמו כן, כאשר הכלה הבינה את הבלבול המוזר שהתרחש, היא מיד השתלטה על העניינים, הצליחה להשיב אל האירוע את החתן המיועד וכל אחת מהחתונות יצאה לפועל כמתוכנן. הסרטון מתוך הרגע הלא שגרתי הפך לוויראלי ברשתות החברתיות וצבר אלפי תגובות של הגולשים, שבעיקר צחקו על הגבר המבולבל ועל הטעות ההזויה שעשה. "מי מתבלבל בחתונה של עצמו?", נכתב.