ג'ון הינקל האב הלך לעולמו בשנת 2016 וזכה לכבוד אחרון מצד בנו, שקרוי על שמו, בכך שהבן הכניס את האפר של אביו אל תוך כדור באולינג. הינקל הבן, שחי באילינוי וזכה כאלוף הבאולינג בתחרות NCAA פעמיים רצוף, הכין את כדור הבאולינג כך שיהיה מותאם לו בצורה אישית. באופן מפתיע, מאז שהכדור בידיו, הינקל משחק בצורה מדהימה אפילו יותר. צפו בראיון שערך עם חברת החדשות WMBD: 

לכדור הבאולינג הייחודי ישנם רק שני חורים לאצבעות, שכן החור שמשמש בדרך כלל לאגודל היה החור דרכו הוכנס האפר אל תוך הכדור. ברגע שהכדור הייחודי נוצר, הינקל בן ה-39 נסע אל עיר הולדתו, לנדמרק ליין, כדי לשחק בו – והצליח לפגוע בכל הפינים בכל פעם שזרק. "אני לא יכול להסביר אפילו את המשמעות של התחרות אחרי שהכנסתי אל תוך הכדור את האפר של אבא שלי. מעולם לא היה לי משחק מושלם כל כך כמו עכשיו", אמר הינקל. 

לדבריו של הינקל, היו לו מספר משחקי באולינג מושלמים במהלך הקריירה שלו, אך המשחק הפעם היה בהחלט יוצא דופן. הבאולינג נכנס לחייו של הינקל בזכות אביו, שהכיר לו ולאחיו את הספורט, אך לצערו מעולם לא הצליח לסיים משחק בצורה מושלמת. כיום, כשהאפר הולך עם הינקל לתחרויות, הוא מצליח לפגוע בכל זריקה, כאילו מדובר ב"השגחה עליונה".