בן ארבע מניו יורק השתמש בכרטיס האשראי של אמו, שהיה מוטמע בתוך האתר של חברת Amazon ויצא למסע קניות מטורף. הילד הקטן, נוח בראיינט, הוא מעריץ מושבע של הדמות המצוירת בובספוג, מה שגרם לו לשוטט ברשת ולרכוש, מבלי שאף אחד שם לב, 51 מארזים של גלידה בדמותו של בובספוג, בשווי של 2,618 אלף דולר. צפו בדיווח של חברת החדשות CBS New York: 

רק כאשר הגיעו 51 החבילות, שהכילו בתוכם 918 ארטיקים, אמו של נוח, ג'ניפר, הבינה מה קרה ללא ידיעתה. כל מארז מכיל 18 ארטיקים, במחיר של כ-51 דולרים – לפחות המשלוח היה בחינם. על אף שהסיפור נשמע כמו טעות מצחיקה של בן ארבע, ג'ניפר, סטודנטית לעבודה סוציאלית, לא יכולה להרשות לעצמה לממן את הסכום הגבוה. 

בעקבות כך, דודתו של נוח החליטה לפתוח עמוד גיוס המונים באתר GoFundMe, שם היא כתבה: "ככל שהסיפור הזה נשמע מקסים, אמו של נוח לא יכולה להרשות לעצמה זאת. אמזון לא תחזיר את הארטיקים וגב' ברייאנט, אימא לשלושה בנים, לא יודעת איך היא תצליח לשלם זאת בנוסף להלוואות וכל ההוצאות האחרות של משפחתה. כל תרומה יכולה לעשות את ההבדל, בואו נעבוד יחד ונעזור לג'ני".

עמוד גיוס ההמונים נפתח לתרומות בשבוע שעבר, אליו צורפה תמונה של נוח עם אחד הארטיקים בפיו. בזכות הוויראליות של הסיפור, שנחשף גם בכלי התקשורת ברחבי העולם, תוך יום אחד בלבד כל הכסף נתרם, כך שנכון לזמן כתיבת שורות אלו הושגו כ-23 אלף דולרים.