כשתינוק נולד כל אם מתפללת שכאשר בנה יגיע לגיל 18 כבר לא יהיה צבא, אך השנים עוברות והתפילה לא מקבלת מענה. אז מה קורה כשיש ארבעה בנים במשפחה והצבא שמתחיל בגיל 18 לא מסתיים בגיל 21? מדובר על משפחה של שלושה קצינים לוחמים, בנים לאלוף משנה, המשרתים כל אחד בתחומו ובגזרה אחרת. האב ושניים מבניו לחמו במבצע "צוק איתן", אך האם המודאגת לא תיארה לעצמה שתאלץ לעבור זאת בשנית. 

שני האחים הגדולים שירתו בצבא באותה התקופה, אך מאז הגדול ביניהם נישא והפך לאבא ואילו השני החל לעבוד במשרד הביטחון, לכן יזדהה בכתבה כ-ע'. הבן הצעיר ביותר סיים שירות של כחמש שנים בתור קצין לוחם ובדיוק התחיל את דרכו בעולם המבצעים המיוחדים. בראיון למעריב ע' סיפר כי בתחילת ההסלמה הוא נאלץ לנסוע לצפון הארץ כדי לתגבר, אך לא תיאר לעצמו לאן ינשבו הרוחות. 

"אימא שלי התקשרה אלי בשישי אחר הצהריים כדי לשאול אם אגיע לארוחת שישי וסיפרתי לה שהוקפצתי ולכן לא אגיע", אמר ע', והוסיף: "לא רציתי להלחיץ אותה כי גם ככה אחים שלי נמצאים בעזה והיא צריכה לשמור על הנכדים". לאחר השבת הקשה שהייתה, ע' סיפר כי אמו בבית, משתגעת מדאגה, לא אוכלת מהמתח ומהימים המאתגרים שעוברים עליה. 

"הארץ גועשת והרוחות סוערות. מלחמות פנימיות לא פוסקות ושלוש גזרות בוערות. ארצנו התעייפה ממלחמות. הגענו למצב של 'אין ברירה' בו ישראל עדיין לא החלימה מהנגיף וההחלטות שהתקבלו", אמר הקצין ע'. בימים אלו ולאור המצב הביטחוני הקשה במדינה, האם עדיין יושבת בבית ומתפללת מרחוק לשלום הגברים במשפחה, שהחליטו לתרום חלק משמעותי במאבק על המולדת.