בכל בוקר דניאל פז, בן שש עם צרכים מיוחדים, ממתין בפתח ביתו לצוות פינוי האשפה העירוני של רחובות. ביום רביעי האחרון דניאל חגג את יום הולדתו עם הפתעה מרגשת שארגנו עובדי התברואה בעיר במיוחד לכבודו. בראיון למעריב, אמו של בן השש, לימיי פז, סיפרה כיצד נרקמה החברות המיוחדת בין הצוות לדניאל ועל חגיגת יום ההולדת המושקעת שתוכננה מבעוד מועד. צפו בעובדי התברואה חוגגים יום הולדת לדניאל:

עובדי התבואה חוגגים יום הולדת לדניאל בן ה-6 (צילום: לימיי פז)

"הכל התחיל בתקופת הקורונה, כשהיה משעמם (כמה כבר אפשר לראות את אבא, אימא והאחים). דניאל החל לנופף להם לשלום בכל פעם שבאו והם כמובן ענו לו בחיוך רחב", סיפרה ליימי. לדבריה, צוות התברואה שאל כבר מזמן מתי יום ההולדת של דניאל, ומסתבר שזכרו. יומיים לפני התאריך המיועד, הצוות יצר קשר עם הוריו, התעקש לחגוג לו יום הולדת – ואפילו הגיע במיוחד. 

בבוקר יום ההולדת של דניאל, צוות התברואה הגיע עם משאית פינוי האשפה, עליה היה תלוי שלט ענק ובו נכתב: "אגף חזות העיר ומחלקת התבואה מאחלים לדניאל מזל טוב ליום הולדתך". שלושת העובדים שהגיעו גם רכשו עבור בן השש עוגה ובלונים ושמו ברקע את שיר יום ההולדת האהוב עליו. דניאל המקסים לא הצליח להישאר אדיש למחווה המקסימה, חיבק אותם והודה להם על החגיגה המרגשת. 

דניאל מתרגש לפתוח את מתנת יום ההולדת  (צילום: לימיי פז)
דניאל מתרגש לפתוח את מתנת יום ההולדת (צילום: לימיי פז)

כמו כן, אמו של דניאל סיפרה כי הוא בעל תסמונת נדירה, בשם P.W.S, המוכרת גם כ"תסמונת הרעב הקטלני", המתבטאת במוגבלות שכלית התפתחותית, לקויות למידה או בעיות התנהגות. "הוא לא מדבר אבל מבין הכל", הסבירה ליימי. לדבריה, דניאל נעזר בתקשורת חלופית כדי לדבר, אך מצליח לתקשר בצורה מלאה. בן השש נמצא בימים אלו בגן שיקומי ואמו העידה כי הוא אוהב מאוד מוזיקה ובעלי חיים.