ביממה האחרונה רץ ברשת סרטון עוצמתי ומלא משמעות, שצבר תוך פחות מ-24 שעות כשבעה מיליון צפיות בטיקטוק. בסרטון הוויראלי אפשר לראות תלמיד, שלא מאוד מרוצה מההתנהלות של המורה שלו, מה שגרם לו לקום באמצע השיעור והטיח בה את כל מה שהוא חושב. הנאום הסוחף, מלא בדברי מוטיבציה וחוכמה, נגע בגולשים שחשו הזדהות עם התלמיד המתוסכל. צפו בנאום הסוער של התלמיד:

הנאום הסוחף של התלמיד המתוסכל (צילום: tritan2021 TIKTOK)

"אם רק היית קמה ומלמדת אותנו", פתח התלמיד בסערה, תוך שהוא מתקדם אל עבר היציאה מכיתת הלימוד. בזמן שהתלמיד הטיח במורה את דבריו, היא ניסתה להשתיק אותו כשהיא חוזרת ואומרת לו: "ביי, אתה צריך לצאת מהכיתה". אותו התלמיד לא נכנע והמשיך: "את סתם מתעצבנת כי אני אומר את המובן מאליו".

כשהמורה טענה בפניו התלמיד שהוא "מבזבז לה את הזמן", הוא החזיר באש ואמר: "לא אני לא מבזבז לך את הזמן, אני אומר לך מה את צריכה לעשות. את רוצה שתלמידים יגיעו לכיתה? את רוצה שהוא יתרגשו מזה? את צריכה לבוא לכאן ולגרום להם להתרגש. את רוצה שהתלמידים ישתנו ויתחילו להיות טובים יותר? את צריכה לגעת להם בלב".

לאורך כל הנאום הסוחף, אותו התלמיד ניסה להסביר למורה שלו את החשיבות של התפקיד שלה ואת ההשפעה על דור העתיד. "זה עתיד המדינה שלי והוא מתחיל בחינוך", הוא אמר לה, בזמן שהמורה ממשיכה לחזור על עצמה ולבקש מהתלמיד לצאת מהכיתה. לפני היציאה הדרמטית, התלמיד סיכם: "זה הגבול. אני לא מתחצף, אני רק מראה את לך את נקודת המבט שלי" – ויצא מהכיתה. 

הגולשים בטיקטוק לא הצליחו להישאר אדישים לנחישות והאכפתיות האמתית של התלמיד, שדיבר מעומק ליבו. "היא מבקשת ממנו לעזוב כי היא יודעת שכל מה שהוא אמר נכון", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחר הוסיף: "אנחנו צריכים עוד אנשים כמוהו שישמיעו את קולם ויראו את הבעיות הקיימות במערכת החינוך".