נער שיכור ממילווקי שבוויסקונסין, ארה"ב, פרץ לדירת Airbnb בעיר אחרי שחזר מבילוי סוער, אך לא תיאר לעצמו מי יחכה לו במקום. אנשי אכיפת החוק של מונטנה, שישנו בדירת ה-Airbnb בעיר בזמן שהיו בהכשרת רכבי חירום, התעוררו והבחינו בבן ה-19 ישן באחת המיטות בדירה. צפו בסיפור של השריף שתפס את הנער הפורץ:

בן 19 פרץ לדירה מלאה בשוטרים (צילום: sheriffk9misty TIKTOK)

בסרטון טיקטוק שהועלה על ידי השריף, ונצפה כ-1.2 מיליון פעמים, השריף סיפר את השתלשלות האירועים הביזארית. "מסתבר שגבר שיכור פרץ אלינו לדירה אתמול בלילה. הטיפש הזה מצא את דירת ה-Airbnb היחידה בכל האזור שמפוצצת בשוטרים", אמר אחד השוטרים שהיו באירוע. לדברי השריף, בסביבות השעה 02:00 בלילה הוא שמע רעשים וחשב שאחד מעמיתיו הלך לשירותים, אך זה לא היה המצב. 

כאשר אותו השוטר ראה שדלת הבית פתוחה וכל הדיירים נוכחים, הוא הבין את העניין ומצא את הנער הצעיר שוכב ישן באחת המיטות - "הוא התעורר באזיקים", הסביר השוטר. כמו כן, השוטרים תחקרו בסרטון את אותו הנער הפורץ שטען: "זו לא הפעם הראשונה, כבר יצא שהתעוררתי במקומות אקראיים". 

כמו כן, השוטרים סיפרו כי הם בחרו לתעד את החוויה ההזויה במטרה להציג את הצד האדיב והמצחיק יותר של המשטרה. "כך אפשר לראות שאנחנו יכולים ליהנות ואנחנו אמיתיים וטובים". בנוסף, השוטרים טענו כי אותו הנער היה בר מזל שפרץ דווקא לבית של שוטרים, שיודעים להתמודד עם אירוע מהסוג הזה. "דמיינו מה היה קורה אם אותו הנער היה נקלע למיטה עם ילד או אישה? אמנם זה היה המקום הלא נכון בזמן הלא נכון אבל לפחות ידענו איך לתפעל את האירוע", הסביר השריף.