בשבוע שעבר נשבר שיא כל הזמנים בדרום אפריקה, בידי אישה בשם ג'וסיאמה סיטול, שילדה בפעם אחת עשרה תינוקות, שבעה בנים ושלוש בנות. אחרי שהסיפור עלה לכותרות ועשה רעש בכל העולם, אישה בשם סיבונג'יל ג'קסווה, בת ה-47, התקוממה בטענה כי אבי הפעוטות, טבחו צ'וטצי, הוא בכלל בעלה וניהל רומן אחורי גבה.

ג'וסיאמה סיטול, האישה ששברה את השיא (צילום: Getty images)
ג'וסיאמה סיטול, האישה ששברה את השיא (צילום: Getty images)

על פי הדיווח באתר החדשות News24, ג'קסווה סיפרה כי צ'וטצי הוא בעלה וכי הוא איים עליה שתשמור על הקשר ביניהם בסוד ולא הוא יפגע בה. "טבחו נהג לצאת בשעות לילה מאוחרות והייתי מתעמתת איתו בנושא כי חשדתי שהוא בוגד בי, באותה התקופה לא ידעתי עם מי", סיפרה האישה האחרת. לדבריה, בעלה לא סיפר לה דבר על שהכניס את סיטול להיריון ובטח לא על כך שברחמה גדלו עשרה ילדים. 

אחרי שהלידה המפתיעה פורסמה, ג'קסווה שמעה גם כן על הידיעה והבחינה בתמונה של בעלה, שהפך לאב לעשרה בין רגע. "הייתי בשוק, כעסתי ובכיתי ורציתי לרוץ לספר לתקשורת את העוול שנעשה לי והוא איים לרדוף אותי", היא סיפרה. על אף האיומים, ג'קסווה החליטה לחשוף את האמת וטענה בפני ערוצי התקשורת כי היא נישאה לצ'וטצי כבר בשנת 2006, לאחר שהיו בזוגיות מאז שהייתה בת 15. 

לדבריה, בעלה חי "חיים כפולים" והתגורר בשני בתים במקביל, בזמן שהיא שהתה בביתם בעיר טמביסה שבמדינה. מאז שגילתה את הידיעה הכואבת, ג'קסווה סיפרה כי נכנסה לדיכאון. כמו כן, הבוקר דווח כי קרובי משפחה של השניים אישרו בפני News24 כי הם אכן נישאו בטקס מסורתי רב משתתפים.