טרגדיה מזעזעת התרחשה כאשר מותה של בת 15 נקבע בדרך אל בית החולים בג'ורג'יה, ארה"ב, אחרי שנפגעה מברק בזמן ששחתה במי האוקיינוס האטלנטי. באירוע, שהתרחש ביום שבת האחרון בחופי האי טייבי, הנערה בילתה עם בני משפחתה בחופשה שגרתית, אלא שהיא נגמרה באסון אמיתי בעקבות מזג האוויר המתעתע. צפו בדיווח של חברת החדשות WJCL: 

אחרי שבת ה-15 נפגעה מברק בתוך המים, אנשי צוות ההצלה בחוף הוזעקו מיד למקום וביצעו בה פעולות החייאה שלא צלחו. בהודעה מהמשטרה המקומית נמסר כי בזמן שנאבקה על חייה, כוח חילוץ מוסק הגיע למקום כדי לפנות אותה להמשך טיפול, אך זו לא שרדה את הדרך. בעקבות האירוע ראש האי, שירלי סיסנס, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "לבנו שבור. תודה והערכה לאנשי ההצלה שהגיבו במהירות. אני יודעת שליבם כבד היום". 

עדת ראייה, בשם ריילי סמית', סיפרה כי היא ראתה את כל ההתרחשות לנגד עיניה. "המצילים עשו עבודה טובה בניסיונות ההחייאה וניסו להוביל אותה לטיפול רפואי הולם במהירות האפשרית. אני מקווה שהיא תשרוד", היא תיארה את המצב לתקשורת בזמן שבת ה-15 פונתה, מבלי שידעה על מותה המצער. 

על פי רשות מזג האוויר העולמי, ברק אינו פוגע באוקיינוס כמו ביבשה, אך כאשר זה כן קורה הוא מתפשט על פני המים המוליכים חשמל. "אם אתם בחוף ושומעים רעמים או רואים ברקים – צאו מיד מהמים! רוצו אל החוף ותתפסו מחסה תחת מבנה או ברכב", נמסר מהמומחים.