ווידוי של משתמש טיקטוק, בשם Stacks1400, הצליח להדהים את הגולשים בכל העולם, אחרי שחשף סוד משפחתי מטורף שגרם לו לפקפק במשפחתו. אותו הצעיר שיתף את בעמוד שלו כי גילה שהבן שלו הוא בעצם דוד שלו, כלומר סבו ניהל רומן עם בת זוגתו, שנכנסה ממנו להריון והביאה את בנו לעולם. צפו בווידוי הכואב של משתמש הטיקטוק שחשף את הרומן:

צעירה ניהלה רומן עם סבו של בן זוגה (צילום: טיקטוק)

בסרטון אפשר לראות את משתמש הטיקטוק בוכה על רקע הכיתוב: "גיליתי שהבן שלי הוא בעצם הדוד שלי. סבא שלי ז**ן את החברה שלי במשך כל הזמן שהיינו איתו". לדבריו, במשך כל השנים הוא לא ידע מה התרחש מאחורי גבו, עד שהחליט לעשות בדיקת DNA שהוציאה את האמת לאור. עכשיו, הוא לא יוכל להסתכל על בנו באותה הדרך. חלק ב' - שלב ההסברים:

חלק ב'- ההסבר של בן הזוג הנבגד (צילום: טיקטוק)

אחרי שהסרטון הפך לוויראלי וצבר כ-11 מיליון צפיות, הגולשים ההמומים דרשו ממנו לספק עוד פרטים על התרחיש המופרך. בחלק השני הוא הסביר כי הוא גילה על הרומן בין סבו לזוגתו בזמן שבנו החורג צפה בטלוויזיה והיא הייתה במקלחת. "הטלפון שלה לא הפסיק לצלצל וכשבדקתי מה זה ראיתי את ההודעות מסבא שלי", הוא סיפר.  

לדבריו של משתמש הטיקטוק, סבו הזמין את הזוג להתגורר אצלו בבית, כיוון שסבלו מתקופה קשה, מה שהוביל לקשר הרומנטי בין הסב לצעירה. "מה אני אגיד לכם, הסיפור הזה דפוק", אמר בעצב. בנוסף לכך, אותו הנבגד ציין כי זו אינה הפעם הראשונה בה סבו מעורר מחלוקות במשפחה, שכן גם אביו מעולם לא הסתדר איתו. "הלוואי והייתי יודע למה – היום אני בעיקר יכול לנחש", טען.