לפני כשש שנים תושב הצפון, בן 58, 400 מטבעות ביטקווין ב-150 אלף דולר. עם השנים ערך המטבע הווירטואלי עלה, עד כדי כך ששלב מסוים סך כל הביטקווין שלו היה שווה כ-23 מיליון דולר. האישה, שלא הייתה חלק מהעסקה הרווחית, גילתה רק לאחרונה את כמות הכסף שמחזיק בעלה אחרי שחשפה שסכום גדול מתוכו התבזבז על המאהבת. 

על פי עורכי הדין המייצגים את האישה, שרין וגדלי סולן, האישה גילתה כי לפני שנתיים הוא המיר חלק מהמטבעות שהיו ברשותו ורכש יאכטה שעוגנת בהרצליה בהשקעה של מיליון וחצי דולר. "התברר לי שזה היה טיפה בים מכמות המטבעות שהיו ועדיין ברשותו", סיפרה האישה והוסיפה כי הסיבה בגללה היא לא ידעה על המתרחש היא הבגידה הגדולה של הבעל, שנמשכה כשלוש שנים מאחורי גבה.

לאישה התברר כי היאכטה נרכשה כבית מגורים עבור המאהבת של הבעל, שהתגוררה שם לאורך כל התקופה. בערך פעם או פעמיים בשבוע הבעל היה נוסע למרכז, מתארח שם ואפילו ישן שם מבלי שאשתו ידעה על כך. כל הפרשה הסודית נחשפה לגמרי במקרה, שכן סוכנות הביטוח התקשרה אל האישה כשניסתה להשיג את הבעלים ללא הצלחה. 

"בעלי והמאהבת שלו המריאו יחד לחו"ל ובדיוק אז מהביטוח חיפשו את הבעלים של היאכטה. די במקרה הם התקשרו אליי והתגובה הראשונה שלי הייתה: 'מה? אין לנו יאכטה!'", סיפרה אישה. בעצת עו"ד סולן האישה פעלה במהירות, כשהבעל עוד היה בחו"ל, ונסעה לבקר ביאכטה, שם התברר כי חיה בתוכה אישה צעירה.

בעקבות הממצאים, האישה החליטה לחדש את פוליסת הביטוח ליאכטה, אך גם שכרה בלש פרטי כדי שיעזור לה להשיג את כל הפרטים. כשזה חזר עם כל הממצאים הבעל נחשף, נדרש לעזוב את ביתם המשותף ואף הוגשה נגדו בקשה לגירושין. במקרה כזה האישה עשויה לזכות בעשרות מיליוני שקלים, אך השאלה היא האם הבעל יוותר בקלות על ההון שצבר או שמא יכנס איתה למאבק משפטי ארוך?