עם גל החום הקיצוני שפוקד את העולם בשבועות האחרונים רבים מוכנים לעשות הרבה כדי להתקרר מעט. סרטון טיקטוק שהפך לוויראלי מציג שתי בנות צעירות, שהחליטו לעשות מעשה נועז ונכנסו למנהרת שטיפת מכוניות כשהן עם גג פתוח לגמרי. השתיים תועדו מתוך הרכב, מצידו ומרחוק בסדרת סרטונים קורעת מצחוק שהציגה מה עלה בגורלן אחרי ההרפתקה הלא שגרתית. צפו בתיעוד הוויראלי מחוץ למנהרת שטיפת המכוניות:

מבחוץ - שתי הבנות שנכנסו אל שטיפת מכוניות בג'יפ עם גג נפתח (צילום: טיקטוק)

על הסרטון, שהועלה על ידי המשתמשת @samijo_xoxo שצפתה מהצד, נכתב המשפט שבעצם מסכם את הכל: "שטיפת מכוניות או פארק מים?". בתיעוד אפשר לשמוע אותה מופתעת: "הבנות האלו מנסות להיכנס לשטיפת מכוניות. אוי אלוהים, הם נותנים להן לעבור. הן אמיתיות? הן הולכות להיספג!". בתיעוד אפשר לראות את שתי הבנות, בנות דודות, יושבות בג'יפ עם גג נפתח לגמרי ונוסעות אל עבר הסבון והקצף, כשהן חמושות בבגד ים ומשקפת. וכך זה היה נראה מבפנים:

מבפנים - כך הייתה נראית החוויה בתוך שטיפת המכוניות (צילום: טיקטוק)

@samijo_xoxo

##duet with @nickmendola clean girl summer is here! ##car ##carwash ##cleangirlsummer ##duet ##summertime ##livingthedream

♬ Summer Days - Martin Garrix / Macklemore / Patrick Stump

הגולשים, שנדהמו מהסיטואציה, אמנם נהנו לצפות בסרטון אך התלוננו: "אני די בטוח שמחובתך היה לעזוב את התור ולהראות לנו מה קרה להן בצד השני... כל כך מאוכזב". על התגובה הזו משתמשת הטיקטוק ענתה והסבירה כי היא ראתה את הבנות מתעדות בעצמן את הסיטואציה, מה שהצביע על כך בשלב כזה או אחר גם הסרטון ההוא היה מתפרסם – וכך קרה. כשהתיעוד מתוך הרכב עלה כבר היה "מאוחר מדי", שכן הסרטון של סאמיז'ו כבר גנב להם את רוב הצפיות. ואם זה לא מספיק, היא אפילו העלתה עוד שני סרטוני תגובה לאחר מכן שצברו עוד מאות אלפי צפיות.