סמוך למלון "מטיילים אילון" נמצא אתר התיירות המפורסם "מערת קשת", אלא שרבים לא יודעים אך בכלל לא מדובר במערה. האתר התיירותי בנוי כמעין קשת תלויה, אך תחתיה ישנה תהום עמוקה. כיוון שבעבר היו אורחים שהתעקשו לרדת דרך מסלול אסור לירידה, העובר מהמלון למערה, הם חוו נפילות לא נעימות שהיו יכולות להיגמר באסון. כדי להזהיר את משתמשי הדרך, בית המלון מצא דרך יצירתית למשוך את תשומת ליבם.

רשת המלון החליטה להכריז על איסור מעבר, ולשם הציבה שלט המורה על "חדי קרן בדרך". השלט, שהוצב בכניסה לשביל האסור, מציג ציור של חד קרן וסביבו קשת בענן צבעונית ואפילו עננים ממנה היא בוקעת. המטרה הייתה למשוך את תשומת הלב של עוברי האורח ולגרום להם לרצות להקשיב להוראות הבטיחות. 

בת חן ישועה, מנכ"ל הרשת, הסבירה: "כיוון שהפנים של הירידה הן לכיוון מערת קשת, חיפשנו דרך להעביר מסר עם קריצה. לא רצינו לכתוב אזהרה רגילה מפני שזה משעמם ואנו רשת עם תוכן", והוסיפה: "רצינו להפעיל את הדמיון של אורחנו". אגב, האגדה במקום מספרת על חבורת שודדים, בראשותו של אבו ג'ילדה, שהחליטה להתיישב במערה וגרמה לתהום העמוקה. 

על פי האגדה, אבו ג'ילדה חלם לילה אחד שמלאך התגלה בפניו ואמר לו שאם החבורה לא תתחרט על מעשיה הרעים וכל הפשעים, סופם יהיה רע. למחרת בבוקר אבו ג'ילדה סיפר לחבריו על החלום, אך אלו פקפקו בו והחליטו לצאת למסע שוד נוסף, בלעדיו. כאשר יצאו השודדים לדרכם, התמוטטה המערה ולכן רק הקשת נראית לעין כיום, ואילו הקשת תחתיה עמד אבו ג'ילדה נשארה במקומה.