אחרי 13 חודשים בהם בילתה בבית החולים בסינגפור, תינוקת שנולדה בתור "הקטנה ביותר בעולם" הצליחה לשרוד כנגד כל הסיכויים. התינוקת הקטנטנה, ששוקלת 212 גרם בלבד ובגובה של כ-22 סנטימטרים, הגיחה לאוויר העולם תוך 25 שבועות ברחם, מה שגרם לרופאים לפקפק בסיכוייה לשרוד את הלידה המוקדמת. לאחרונה התינוקת שוחררה מבית החולים, כשהיא בריאה מספיק לחזור הביתה ולהתחיל את חייה. 

ההורים, קווק ווי ליאנג וונג מיי לינג בני ה-35, כבר כמעט איבדו תקווה וחשבו שיאבדו את בתם הטרייה, אך זו הצליחה לשרוד. מבית החולים נמסר: "כנגד כל הסיכויים, עם סיבוכים בריאותיים במהלך הלידה, התינוקת הצליחה להפתיע את הרופאים בהתפתחותה, מה שהפך אותה לתינוקת יוצאת דופן שגדלה על רק מגיפת הקורונה – קרן של תקווה בתוך כל הבלאגן". 

מיי לינג ילדה את בתה ב-9 ביוני של שנה שעברה, לאחר שאובחנה עם רעלת היריון, מצב המאופיין בלחץ דם גבוה העלול לפגוע באיברים ואף להיות קטלני. בראיון לאתר החדשות Straits Times, היא סיפרה: "לא תכננתי ללדת כל כך מהר והיינו עצובים מאוד לגלות שייתכן והתינוקת שלנו לא תשרוד, אבל המצב הבריאותי שלי לא הותיר לנו ברירה. יכולנו רק לקוות שהיא תצליח לגדול ולהיות בריאה". כמו כן, היא סיפרה כי זו לידתה השנייה, שכן יש לה בן בגיל ארבע, שנולד בלידה שגרתית. 

התינוקת הקטנה משתחררת לביתה אחרי 13 חודשים בבית החולים (צילום: National University Hospital)
התינוקת הקטנה משתחררת לביתה אחרי 13 חודשים בבית החולים (צילום: National University Hospital)

לאחר הניתוח הקיסרי התגלה כי התינוקת השברירית לא הספיקה לפתח ברחם ריאות, מה שאילץ אותה להיות מחוברת למכונת הנשמה. היא הייתה כל כך קטנה, עד כדי כך שהרופאים נאלצו להכין עבורה חיתולים מיוחדים שיתאימו לגופה. אחרי 13 חודשים בבית החולים, החשבון עלה ועלה וההורים הגיעו לחוב של כ-450 אלף שקלים, שגויסו בעזרת מימון המונים. בימים אלו התינוקת שבה אל ביתה בגיל 14 חודשים, אך עדיין סובלת ממחלת ריאות כרונית המצריכה ממנה עזרה חיצונית. הרופאים מאמינים שמצבה הבריאותי ישתפר עם הזמן.