מבלי להיות סטיגמטים, הרוסים ידועים בעולם כמי שנהנים מאלכוהול בכמות גבוהה, ואם יש סיבה טובה הם כמעט ולא מפספסים את ההזדמנות. סרטון אחד שהפך לוויראלי ברשת, שכמובן הגיע אלינו מרוסיה, מציג סיטואציה קורעת מצחוק במסגרתה החתן הגיע אל טקס החתונה שלו כשהוא שיכור לגמרי. כשהוא בקושי מצליח לעמוד החתן נשבע לאהובתו – ואתם חייבים לראות את זה:

החתן הגיע שיכור לטקס הנישואין (צילום: טיקטוק)

בתיעוד אפשר לראות את החתן והכלה מוקפים במספר מצומצם של חברים וקרובי משפחה, כשהם מקיימים את טקס הנישואין שלהם על המזח. מרוב אלכוהול שזרם בגופו של החתן, הוא התנדנד בחופה וחברו נאלץ להחזיק אותו כדי שלא יתרסק על הרצפה. בשלב מסוים האחראית על הטקס שאלה את החתן האם הוא נשבע לאהוב ולהתחייב לזוגתו, וחברו של החתן השיכור הניד עבורו את הראש כדי שיוכל לשתף פעולה. 

הסרטון מסתיים כאשר החתן מתכופף לחתום על הצהרת הנישואין, אך מאבד שיווי משקל וכמעט צונח על הרצפה. הסרטון המצחיק הועלה לעמוד הטיקטוק של החתן בעצמו, אחרי שהתאושש מכל האלכוהול שצרך ועליו נכתב: "החתונה לא התנהלה כמו שצריך. תיזהרו ממסיבות רווקים". אחרי שצבר מאות אלפי צפיות הגולשים לא הצליחו להישאר אדישים: "כלה מסכנה, לפחות יצא מזה רגע מצחיק".