קוברה דוגאן, בת ה-23, סיימה את חייה בצורה טרגית ולעיני המצלמות, כשעלתה לצלם סרטון טיקטוק מראש גג של בניין מגורים באיסטנבול, טורקיה. במשך דקות ארוכות דוגאן בילתה על הגג יחד עם בת דודתה, הלן בת ה-16, שתיעדה את כל הסיטואציה. בזמן שהשתיים עמדו על יריעת מתכת וצפו בשקיעה, הפח עליו היא עמדה קרס ומשתמשת הטיקטוק המפורסמת צנחה אל מותה. אלו היו רגעיה האחרונים: 

בזמן סרטון טיקטוק: נפלה מגובה 50 מטרים אל מותה (צילום: רויטרס)

בתיעוד מהאירוע אפשר לראות את שתי הבנות מבלות וצוחקות על הגג, אל מול נוף השקיעה המהפנט. בת ה-16 צילמה את דוגאן רוקדת ומקפצת על יריעת המתכת, ובשנייה אחת סובבה את המצלמה אל עבר השקיעה כדי לתעד את כל היופי. ברגע הזה, נשמע קול של משטח כלשהו שנשבר, וכאשר המצלמה חזרה למקום בו דוגאן עמדה – נותר רק החור ביריעת הפח ממנו היא נפלה מטה. 

דוגאן צנחה מהגג כ-50 מטרים למטה, כאשר גופתה נמצאה אחרי התקרית שרועה על רצפת הקומה האחרונה של הבניין. בשלב זה הלן המבוהלת כיבתה את המצלמה ומיהרה להודיע למשפחתה על התקרית המזעזעת שהתרחשה. שירותי החירום הגיעו מיד למקום, אך לא נותר להם אלא לקבוע את מותה של בת ה-23. כמו כן, בהמשך הסרטון שצורף אפשר לראות את תיעוד המקום אליו התרסקה דוגאן, אחרי שגופתה פונתה ונלקחה לקבורה. 

על פי אתר החדשות המקומי Sabah news, בני משפחתה של דוגאן פנו לסנגוריה במטרה לתבוע אל קבלן הבנייה של הגג. "הקבלן עשה עבודה רשלנית שהביאה למותה של קוברה. היא רק הניחה את רגלה והגג מיד נשבר", סיפר דודה של ההרוגה. כמו כן, בימים אלו החקירה סביב הנושא נמשכת, אחרי שטקס הקבורה של הצעירה נערך הבוקר (שלישי).