אנו שומעים בדרך כלל על סיפורי גבורה של קורבנות שהצליחו להציל את עצמם ונמלטו מהפושעים רק בסרטים. תיעוד לא ייאמן של חטופה בת 19 הדהים את העולם, אחרי שזו הצליחה לברוח מהחוטפים שלה מחלון בגובה 30 מטרים. על פי הדיווחים נערה צעירה בשם סירין, שחיה באנטליה שבטורקיה, נחטפה ועונתה, אך הצליחה בצורה הירואית להציל את עצמה. 

בתיעוד מיום חמישי האחרון אפשר לראות את הצעירה משלשלת את רגליה מחלון גבוה, לפני שהיא מזנקת החוצה ונוחתת ישר על רכב חונה. לפני הקפיצה, עוברי האורח שלא הבינו שהיא נמלטת מסכנה ניסו לעצור אותה ולמנוע ממנה לקפוץ, ואף הזעיקו את המשטרה המקומית. אחרי הקפיצה הדרמטית מהחלון סירין שרדה, אך נפצעה קשה ופונתה לטיפול רפואי בבית החולים. 

בבית החולים הצעירה טענה כי שני גברים מאיראן חטפו אותה ועינו אותה. "הם ניסו למכור אותי", סיפרה סירין הנסערת. אחד מעדי הראייה לקפיצה, סאהין אידילי, התראיין לאתר החדשות הטורקי Berler וסיפר: "ישבתי במטבח ושמעתי צעקות מבחוץ. כשהבטתי מהחלון שמעתי אותה צועקת 'אני רוצה למות' ומיד יצאנו החוצה וניסנו לשכנע אותה לא לקפוץ, אך היא לא הקשיבה". עובר אורח אחר סיפר כי בעיניו סירין הייתה נראית מבועתת וטען כי היה נראה שהיא קופצת מתוך פחד ולא מתוך ניסיון התאבדות. כמו כן, חקירת האירוע נמשכת ומצבה הרפואי של סירין לא ידוע.