תיעוד מבהיל ועוצר נשימה נתפס בעדשת המצלמה, כאשר אם לשלושה ילדים, שהחליטה לעשות קפיצת בנג'י, צנחה אל מותה. בסרטון הקשה לצפייה אפשר לראות את יבגניה לאונטיבה בת ה-33 צועדת בקור רוח על קצה גג בית מלון בקזחסטן, לפני שהיא קופצת בביטחון. בצער, חבל הקפיצה לא נתמך כראוי על העץ, ולאונטיבה נפלה באוויר מגובה של כ-25 מטרים. צפו בקפיצה שהביאה למותה של יבגניה לאונטיבה ָָָָ**קשה לצפייה**: 

כאשר לאונטיבה נפלה מטה נשמעו צרחות אימה של הנוכחים ברקע, שמיהרו לנסות להציל את חייה. חובבת האקסטרים, שכבר קפצה בנג'י מספר רב של פעמים, הובהלה אל בית החולים, שם היא עברה ניתוח חירום כדי לטפל בחבלות בראש. הרופאים ניסו להילחם על חייה של האם הצעירה, אך נאלצו לקבוע את מותה זמן קצר אחרי הגעתה אל בית החולים. 

על פי הנוכחים, לאונטיבה קיבלה מהאחראי על המתקן אור ירוק לקפוץ, עוד לפני שהוא סיים לאבטח את החבל. האחראי האמין כי הוא קשר מספיק טוב את החבל, על אף שלא דאג לוודא שהחבל אכן יכול להחזיק את משקלה של הקופצת מבלי שקשר אותו לעץ. כמו כן, נמסר כי לאישה היו שלושה בנים, כאשר הגדול מבינהם היה בן 14. המשטרה המקומית פתחה בחקירה פלילית כדי לבחון את הרשלנות שהביאה למותה הטרגי.