סנדרה, בת 28 מהעיר בודפשט שבהונגריה, ניהלה רומן סוער עם מטוס צעצוע שאותו היא מכנה "לופאנס", לאחר שרכשה אותו באינטרנט תמורת 600 פאונד (כ-2,600 ש"ח).

הצעירה, ישנה באותה המיטה עם מאהב הסילון שלה ולטענתה, היא החלה להיות אובססיבית למטוסים מגיל 3. לאורך כל שנות העשרה שלה, חלמה לעבוד בהם, והצליחה להתקבל לעבודה בחברת תעופה בשנה שעברה, מה שאומר שהיא יכולה לבלות את רוב זמנה עם הדברים האהובים עליה: מטוסים.

לבני הזוג הקודמים שלה לא הייתה בעיה עם חיבתה העזה של בת ה-28 למטוסים, אבל לאחר שנפרדה מהחבר האחרון שהיה לה לפני מספר חודשים, סנדרה החליטה לעשות את הצעד הבא: להיכנס למערכת יחסים עם חפץ. מאז - הזוגיות בניהם הלכה והתחזקה, הצעירה טוענת שהיא סוף סוף התאהבה בפעם הראשונה מאז שהחלה לצאת לדייטים.

"אני לא יודעת למה, אני פשוט אוהבת אותו. הוא יפה והוא הנפש התאומה שלי", אמרה. "הוא הדבר הראשון שאני רואה בבוקר כשאני מתעוררת והאחרון כשאני הולכת לישון. אנחנו מתכרבלים לאורך כל הלילה ואפילו מקיימים יחסי מין. אני עושה איתו הכל. בפעם הראשונה בחיי – אני מאוהבת. אם אני נוסעת לסוף שבוע, אני דואגת לקחת אותו איתי. הוא תמיד שם בשבילי".

למרות העבודה בשדה התעופה חמישה ימים בשבוע, עם "פיתויים" בכל פינה, סנדרה אומרת שהיא לעולם לא תבגוד באהבתה החדשה עם מטוס אחר. "יש לי משהו מיוחד איתו ואני לא מוכנה להרוס את זה", אמרה. "אני לא בטוחה אם אחזור למערכות יחסים אנושיות. מטוסים אמינים יותר כשותפים. אני יודעת שתמיד אוכל לדבר איתו".