סיימון קינדלייזידס, ספורטאי בן 37 ואב לשלושה, איבד את היכולת ללכת בכוחות עצמו לאחר שאובחן עם הפרעה נוירולוגית תפקודית ובמוחו נמצא גידול שלא ניתן היה להוציא בעזרת ניתוח. קינדלייזידס, שהחליט כי המצב הפיזי הוא לא מה שיעצור בעדו לעשות את מה שהוא אוהב. הוא חובר לשלד רגליים רובוטי של חברת ReWalk Robotrics וטיפס לראש בניין לידנהול בן 51 קומות תוך 6 שעות ו-16 דקות.

החברה סיפרה שההישג של קינדלייזידס הוא שיא גינס חדש בטיפוס מדרגות תוך כדי שימוש בשלד רגליים רובוטי. בעמוד הפייסבוק שלו, מתחת לתמונה המתעדת את הרגע, הוא כתב: "עשיתי את זה! הגעתי לפסגה לאחר שטיפסתי 51 קומות".

קינדלייזידס, שסיפר כי הוא נאבק בבעיות נפשיות, דיכאון והתקפי חרדה, כבר הצליח לקבוע בעבר שיא גינס בשנת 2018, כאשר השתתף במרתון Virgin Money London, וזכה כ-המהיר ביותר במרתון שנעזר בשלד הרובוטי כשהלך למרחק 26 קילומטרים. 

השיאן טען שהוא מתכנן להתחרות במרתון לונדון גם השנה ומקווה לשבור את השיא שלו של 36 שעות ו-46 דקות. "אני רוצה להראות לאנשים איך לא לוותר. הכל נמצא אצלנו בראש. אם מישהו אומר לי שאני לא יכול לעשות משהו, אני יעשה את זה בכל מקרה".