זוכרים את בן פורד, שהתאהב באמו? אז הפעם הסיפור הוא על אב שבגד באשתו, עם לא פחות מאשר - בתו.

ג'ון ארנסט דיבס, התחתן עם אשתו השלישית, דורותי, בשנת 1984. הם היו נשואים זה לזו עד שנת 2000. מאז הוא מנהל מערכת יחסים עם בתו, ג'ניפר אן דיבס. היא עברה לגור יחד עם אביה, אז בן 53, בפורט פירי שבדרום אוסטרליה ולאחר זמן קצר, היחסים בניהם זינקו לתוך רומן חולני.

דורותי, גרושתו של דיבס, סיפרה: "כשהם חזרו לכאן, הוא הודיע לי שהיא הסקס הכי טוב שהיה לו אי פעם. אם זה לא מבזה, אז אני לא יודעת מה כן. אלה היו הנישואים השניים שלי, ואתה מרגיש ש... אתה מקבל דעה מאוד גרועה על מי שאתה, כבן זוג". היא סיפרה כי הבת גדלה הרחק מאביה, והיו נפגשים לעתים רחוקות מאוד. "היא נשארה אתנו במשך שבוע לאחר שהתחתנו. מיום החתונה ועד שנת 2000, היא נשארה אולי רק ארבע פעמים", לדבריה של דורותי. 

האבא והבת, שהביאו לעולם שני ילדים כשניהלו את מערכת היחסים בניהם, התפארו החיי המין ה"מפוארים" שלהם. למרות שדיבס ידע שזה לא בסדר, הוא נמנע מביקורת בכך שאמר: "אז מה?". הרומן בין דיבס לג'ניפר, קטע את 12 שנות נישואיו לדורותי. בראיון משנת 2008, האב "התמוגג" על כך שהסקס עם בתו היה "פנטסטי". 

הוא הוסיף: "הרגשות משתלטים, כפי שכל האנשים חווים. ידעתי שזה לא חוקי, אבל אתה יודע, אז מה?". ג'ניפר לעומת זאת, אמרה  שהקשר עם אביה, היה כמו "קשר מיני עם כל גבר אחר". היא גם טענה שמערכת היחסים בניהם "לא פוגעת באף אחד אחר", וכי הזוג "ימשיך לחיות יחד כמשפחה רגילה ומאושרת".

היחסים בניהם הולידו לעולם שני ילדים. אחד מהם מת מספר ימים לאחר הלידה ממחלת לב. הבת נותרה בחייהם של הזוג, שדיבס הוא גם אביה וגם סבה. השניים נפרדו בשנת 2008, לאחר שבית המשפט קבע כי הם הפרו את החוק, כאשר שניהם הודו בשתי עבירות של גילוי עריות. הראשונה התייחסה לקיום יחסי מין שהובילו להולדת בנם הראשון שנפטר בשנת 2001, ואילו השנייה התייחסה להולדת בתם בשנת 2007.

למרות זאת, על פי הדיווחים, בני הזוג המשיכו להיפגש בחשאיות עד שהקשר הסתיים באופן סופי בשנת 2009. הרומן גרם לבעיות במשפחה, לאחר שבתו הצעירה של דיבס מנישואיו השניים, נותרה "הרוסה", בעקבות גילוי העריות שביצע אביה. דורותי, סיפרה כי בתו הצעירה לא ידעה על מערכת היחסים של אביה למחצה עם בתו הבוגרת, עד שצפתה בראיון בטלוויזיה.