מייק ורשבסקי, הידוע יותר בכינויו ד"ר מייק, זכה לקבל את אור הזרקורים אחרי שנבחר בשנת 2015 על ידי מגזין People's בתור "הרופא הכי סקסי בעולם", אך זו ממש לא הייתה הפעם האחרונה בה שמו עלה לכותרות. נקפוץ כמה שנים קדימה – כיום ד"ר מייק הוא כוכבת רשת ודוגמן מצליח עם לא פחות מ-4.4 מיליון עוקבים באינסטגרם ועוד 9.5 מיליון מנויים ביוטיוב. 

אם אינכם נמנים בין מיליוני האנשים ברחבי העולם שעוקבים באדיקות אחר הרופא המרשים, כדאי שתכירו. הרופא "הסקסי" חי בניו ג'רזי ועובד עבור מערכת הבריאות האטלנטית. במקצועו הוא מנחה את מטופליו לאורח חיים בריא וטיפולי מניעה שישפיעו על איכות חיים ותוצאות בריאותיות. 

ד"ר מייק הוא בן להורים שהיגרו מרוסיה לארה"ב, מה שגרם לו בתור ילד להרגיש חריג ולהיות ביישן מאוד. מעבר למראה הטוב והעבודה הקשה, מה שבאמת גרם להצלחתו של הרופא ברחבי הרשת – היא האותנטיות והנאמנות לשורשים. 

לרוב לערוצים עם מיליוני מנויים קיים צוות נכבד של עורכים וצוות הפקה שיעזור להם להגדיל את כמות הצפיות. במקרה של ד"ר מייק הוא המשיך לצמוח לאורך כל השנים עם צוות קטנטן של שלושה אנשים בלבד. באחד הראיונות שערך הוא סיפר כי "הוא מאמין שהקשר הישיר עם הקהל שלו הוא שעזר לו לגדול מלכתחילה". 

בנוסף, מייק גם דחה מספר רב של פניות לחסויות או פרסומות שהיו משתלמות בהחלט, כיוון שלא הרגיש בנוח להמליץ על מוצר שהוא לא מאמין בו. בימים בהם תעשיית הבידור, האופנה והבריאות מלאה בבלוגרים שרק מחפשים לעשות כסף, ד"ר מייק שמר על שקיפות ומקצועיות. 

ד"ר מייק בחר בקריירה שלו שלא לתת עצות ספציפיות ברשת, אלא הדרכה כללית שתוביל אנשים למקום הנכון. "אני נותן לקהל שלי את הכבוד שהיה רוצה לקבל מהרופא שלו", הסביר. 

אם קראתם, עד לכאן, כנראה שקיים בכם עניין מסוים כלפי הרופא החתיך. אז לבנות המעוניינות, על פי מערך שאלות-תשובות שעשה באינסטגרם, ד"ר מייק הוא רווק כבר שנים. בעבר שמו נקשר לשמה של מיס יוניברס לשעבר, פיה אלונזו וורצבך, אך עם זאת הזוגיות מעולם לא אושרה.