זה לא היה בדיוק הכיוון בקריירה שלו, אבל נורם סלף עבר תהליך יוצא דופן כשהפך מכומר לכוכב פורנו. יתרה מכך, הוא עשה זאת בגיל 83, זמן קצר לאחר שיצא מהארון והודה שהוא נמשך לגברים.

סלף גדל בבית דתי בצפון קרולינה, והצטרף לכמורה בגיל 18. הוא היה נשוי לאישה במשך 28 שנים, אבל הבין שהוא בעצם נמשך לבני מינו כשהיה בקולג', בשנת 1997. הוא נתקל בקבוצת גברים וכשהביט בהם ב"סקרנות יתר", הבין שהוא הומוסקסואל.

20 שנה מאוחר יותר, ב-2017, הוא צילם את סרט הפורנו הראשון שלו. הוא נזכר: "שאלו אותי אם אני מעוניין להשתתף בסרט הזה. הוזמנתי לשם וברגע שנכנסתי, כל תשומת הלב היתה סביבי. זה ממש כמו לערוך מסיבה, זה אחד הדברים שאני הכי אוהב בלעשות פורנו. אנחנו מתכוונים לקיים יחסי מין בכל מקרה, אז למה לא להפוך את זה לחוויה משחררת ומקשרת?", אמר סלף.

פורנו (צילום: ingimage ASAP)
פורנו (צילום: ingimage ASAP)

לאיש הדת לשעבר, כיום בן 88, יש מספר סרטים למבוגרים. הוא לא מקבל תשלום עבור הצילומים, וסיפר שהוא תוהה לגבי מה שהכנסייה עלולה לחשוב על העבודה החדשה שלו. הוא אמר: "חשבתי על מי שיכול להיעלב וירצה למחוק את מספר הטלפון שלי, אבל אין לי מה לדאוג כי זה עניין שלהם". סלף שיתף כי הוא מתכוון להמשיך וליצור סרטים נוספים, הוא הוסיף: "אחד הדברים העצובים בלהזדקן, הוא שהרבה קשישים פשוט מוותרים על סקס".