מאז שהזום הפציע לחיינו אי שם בשנת 2020 ובפרוץ מגפת הקורונה, מקרים של מבוכה גדולה חזרו על עצמם, שוב ושוב. מדריכת יוגה העבירה שיעור זום, בזמן שבעלה העירום עבר מאחוריה, וכל המתאמנות נחשפו למחזה ה"מרהיב". בהזדמנות אחרת, העיתונאי הוותיק והמוערך ג'פרי טובין, תועד מאונן בעיצומה של ישיבת זום, כשחשב שהמצלמה כבויה.

במקרה שקרה ממש לאחרונה, צמד נחמד, הצטרף לפגישת זום כדי להשתתף בטקס בת מצווה וירטואלי במיניאפוליס ב-14 במאי. השניים, שכחו לשים את עצמם במצב "השתק", אבל לא רק - הם שכחו לכבות את המצלמה. הם הניחו שהכל תקין, ולא חשבו שמישהו צופה בהם.  כך במשך 45 דקות, השניים קיימו יחסי מין אל מול המצלמות ואל מול עיניהם של אורחים רבים שנכחו בבית הכנסת.

האישה, רגע לאחר שגילתה שצפו בהם כל הזמן הזה (צילום: צילום מסך פייסבוק)
האישה, רגע לאחר שגילתה שצפו בהם כל הזמן הזה (צילום: צילום מסך פייסבוק)

הצופים המזועזעים ניסו באופן נואש ליצור קשר עם הזוג, כדי למנוע מבוכה ואי נעימות, אבל השניים לא ענו במשך דקות ארוכות. אחד המשתתפים סיפר: "זה נמשך זמן רב, קרוב לשעה שלמה. רוב האנשים שהשתתפו בטקס היו מבוגרים שלא ידעו איך לכבות את המצלמה שלהם, ואני הייתי חלק מהאנשים האלה". 

בית הכנסת מכיר את הזוג אך ביקש למנוע את התפשטות המקרה. מאט וולצר, מנכ"ל טמפל בית אל, אמר: "אני מודע לתקרית אך לא אגיב על הפרטים".

שכחו לכבות את המצלמה (צילום: צילום מסך פייסבוק)
שכחו לכבות את המצלמה (צילום: צילום מסך פייסבוק)