הדאגה לילדים אף פעם לא מסתיימת, ויש סבתות שלוקחות את זה צעד אחד קדימה.

משתתפות המערך הלאומי להתנדבות ותיקים "באים לטוב" סורגות למען הפעוטות בגני ילדים בחינוך המיוחד מוצרים בטיחותיים עבורם. אסתר מור, הרכזת והיזמת של התוכנית בתל מונד, סורגת יחד עם קבוצת המתנדבות שלה משחקים שונים מצמר, ובהם כדורי משחק, בובות ובגדי בובות. המשחקים האלה משמשים את צוותי הטיפול הפרא־רפואיים, לרבות פיזיותרפיסטים, מטפלים בתנועה ומטפלים רגשיים.

בנוסף, הן מכינות סלסלות סרוגות למשחקים, קופסאות שונות, חיפויים רכים לרהיטים ולחפצים למניעת פציעות, ותמיד עומדות על המשמר ונענות לכל צורך שעולה – כל זאת במטרה להפוך את הגן למקום בטוח למשחקים ולשהייה. "ההתנדבות ממלאת לנו את הלב ואנחנו תמיד פעילות ושמחות. הכי כיף זה לדעת שהדברים שסרגנו עושים טוב לקהילה ולילדי הגנים", אומרת מור.

קבוצות המתנדבות הסורגות פעילות כמעט בכל המרכזים הקהילתיים בארץ, ומעבר למפגש החברתי שלהן, תוצרי הסריגה משמשים את הקהילה כולה. התוצרים כוללים בובות תמנונים וכובעים לפגיות בבתי חולים, שמיכות חיבוק ראשון לתינוקות נטושים בבתי חולים, משחקים לילדים עם צרכים מיוחדים, סל מוצרים לחיילים לחורף, ציוד חם לצוותי החירום, שמיכות וצעיפים לקשישים וניצולי שואה ועוד רבים אחרים.