זוג מאוהב מטאיפיי שבטאיוואן, התחתן לראשונה ב-6 באפריל בשנה שעברה. הבעל, שעבד בסניף בנק בעיר, קיבל ממקום העבודה שמונה ימי חופשה בתשלום על פי חוק, לנישואיו הראשונים.

אך לאחר שחופשת הנישואין שלו הסתיימה, החליט האיש להתגרש מאשתו והתחתן איתה שוב ביום שלמחרת. הוא ביקש חופשה נוספת בתשלום, שלדעתו הוא זכאי לה על פי חוק. הוא חזר על כך עד שהתגרש מאותה האישה שלוש פעמים ונישא לה שוב - ארבע פעמים.

חתן וכלה (צילום: ingimage ASAP)
חתן וכלה (צילום: ingimage ASAP)

כך הצליח הבעל "הטרי" לסחוט חופשות ממקום העבודה, בסך הכל 32 ימים. עם זאת, הדברים לא התנהלו בדיוק כפי שתכנן. הבנק הבין את מהלכו של האיש, וסירב להעניק לו חופשות נוספות בתשלום. על פי החוק, מקום העבודה טען כי היה מחויב לתת חופשה בתשלום רק על נישואיו הראשונים של הגבר.

אך גם לאחר שהמעסיק סירב בתוקף לשלם לבעל על ימי החופשה, החליט הפקיד להמשיך בתכניות, להתגרש ולהינשא שוב. לאחר שנישא בפעם הרביעית, הוא הגיש תלונה בלשכת העבודה בעיר טאיפיי נגד מעסיקו, והאשים את הבנק בהפרת החוק בכך שלא צייתו לסעיף 2 לחוק חופשת העובדים.

חופשה, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
חופשה, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

על פי חוק זה, עובדים יהיו זכאים לשמונה ימי חופשה בתשלום בעת נישואיהם. מאחר והפקיד התחתן ארבע פעמים, היה עליו לקבל 32 ימי חופשה בתשלום. לשכת העבודה בעיר טאיפיי חקרה את הנושא לעומק וקבעה כי המעסיק אכן הפר את החוק, והבנק נקנס בסכום של כ-700 דולר. הבנק ערער על החלטת הלשכה בטענה כי "העובד פעל תוך ניצול זדוני של מעסיקו בחופשות נישואין חוזרות". בגוף הציבורי השיב כי אכן התנהלותו של הפקיד אינה אתית, אך הוא לא עבר על החוק.

המקרה המוזר הפך לוויראלי ברשתות החברתיות כשאנשים לא האמינו שקיימת פרצה זו בחקיקה הטאיוואנית.