"אנשים טובים באמצע הדרך": ביום ראשון (12.6) התקיים ביקב תשבי בבנימינה טקס השקת ״אמבולנס סביונים - מחוז צפון״, שנתרם ע״י חברות כאל ודיסקונט. הטקס המרגש התקיים בהשתתפות בכירי כאל ודיסקונט, רבנים, אישי ציבור וידוענים.

האמבולנס הייחודי יופעל ע"י עמותת "סביונים - סיוע לכל אדם בכל עת" המשנעת חולים ומוגבלי תנועה למחוז חפצם ללא כל עלות, וזאת בחסות חברות ״דיסקונט״ ו״כאל״, שכבר מפעילות יחד עם העמותה מספר אמבולנסים דומים ברחבי הארץ. כעת, הבשורה הגיעה לצפון הארץ, כאשר האמבולנס החדש ישמש את תושבי הצפון הזקוקים לכך, מבנימינה, זכרון יעקב, חיפה, איזורי הקריות ועוד.

סיוע לכל אדם בכל עת - האמבולנס שנתרם על ידי החברות כאל ודיסקונט (צילום: אילנית שקד)
סיוע לכל אדם בכל עת - האמבולנס שנתרם על ידי החברות כאל ודיסקונט (צילום: אילנית שקד)

בטקס השתתפו בין היתר איתי וויסברג, ראש מועצת בנימינה, מאיר וענונו, סגן ראש מועצת זכרון יעקב, אושיית הרשת יבגני זרובינסקי, דוקטור אייל פורמן, מנהל מחוז צפון בקופת חולים מכבי, רב פקד אנשל פרידמן, רב מחוז צפון במשטרת ישראל, מר חזקי פרקש מפקד זק"א מחוז צפון, מר יונתן תשבי, הבעלים והמנכ"ל של יקב תשבי שאירחו את ההשקה, דוד וורצמן ממנהלי העמותה, ישעיהו מנת, יו"ר עמותת סביונים ועוד רבים.

שגית אופיר, דוברת ומנהלת אחריות תאגידית בכאל אמרה: "השקת רכב השינוע לחולים ומוגבלי תנועה, השני במספר, שאנו משיקים וחוגגים היום הוא בהחלט אקזיט חברתי. אז נכון שלא רשמנו אקזיט באירו, דולר וגם לא בביטקוין, אבל את הערך שהשאנו בעצם העזרה והסיוע לחולים ומשפחותיהם, אי אפשר לכמת במספרים ובכל מקרה הוא יקר ערך לאין שיעור".

סיוע ללא כל תמורה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
סיוע ללא כל תמורה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

״זהו יום חג לאלפי אנשים עם מוגבלויות ששואפים לקיים חיי שגרה ככל האפשר. אנו בעמותת ׳סביונים׳ מוקירים את פועלם של כאל ודיסקונט, שבזכותם איכות החיים של לא מעט אנשים עולה. האמבולנס הזה זמין לקריאה 24 שעות ביממה, הוא מסיע חולים, זקנים וניצולי שואה, בתקופת הקורונה פעלנו ללא הפסקה״, אמר ישעיהו מנת, יו״ר עמותת סביונים.

אורית כספי, ראש חטיבת משאבי אנוש בדיסקונט הוסיפה: "מרגש ומחמם את הלב, לראות את מוגבלי התנועה, החולים והקשישים מגיעים לטיפולים רפואיים בעזרת מתנדבי העמותה בסיוע האמבולנסים המיוחדים המונגשים עבורם. מרגש לראות עד כמה הם ובני משפחותיהם אסירי תודה על השירות הזה. בדרך זו, אנחנו העובדים בבנק, מקבלים לא פחות ואפילו יותר ממה שאנחנו נותנים. בשם הבנק ובשמי, אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה הזה ומודים לעמותת סביונים על הובלה ויישום של היוזמה החשובה הזאת."

במידה והנכם זקוקים לסיוע, באפשרותכם לפנות למוקד העמותה 24 שעות ביממה בטלפון *8626