גבר בן 59, עבד באתר להשכרה ואחסון של סירות באזור אגמי מוסקוקה באונטריו, קנדה. מדובר ביעד קיץ פופולרי לעשירים, עם נכסים שעלותם למעלה מ-14 מיליון דולרים. לאחרונה, פוטר האיש מעבודתו בדרך מזלזלת ולמרות שהודיע כי ישתפר וביקש שיתנו לו הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו, המעסיק החליט לסגור בפניו את דלת העסק.

12 מ״ר ואסלה במטבח: האם אלה הדירות הכי גרועות בישראל?
שרפה אותו: בן הזוג בגד - האישה תכננה נקמה לוהטת במיוחד

העובד לשעבר נפגע והתרגז, והחליט באופן אימפולסיבי לנקום בבעל העסק ובמקום העבודה. הוא עלה למחפר ששימש אותו במשרתו והחל להרוס את בית המשרדים בו עבד. הוא הניע את כף המחפר ימינה ושמאלה עד שהקירות והחלונות של המקום נהרסו כליל. בתים נוספים שהיו באזור ניזוקו גם הם.

תושב המרינה שהיה במקום באותה העת, תיעד את המקרה הדרמטי ופרסם את הסרטון ברשת. הוא כתב: "עובד ממורמר שפוטר ממשרתו ליד האגם שלנו, פרץ לכלי העבודה והרס את הבתים". ג'ורדי ניולנדס, הבעלים של SWS Muskoka המפעיל את הסירות באזור, תיאר את מעשה הוונדליזם כ"מזעזע". עלות התיקונים, לטענתו, עשויה להגיע למיליונים.

"למרבה המזל, אף אחד לא נפגע. זה היה כמעט סוריאליסטי, מה שקרה כאן", הוסיף. הוא הסביר כי חברות השייט המקומיות הפסידו סכומי כסף רבים כתוצאה ממגפת הקורונה ובהתחשב בעובדה שהתחזוקה של המקום יקרה מאוד. ההפסדים הובילו לפיטוריהם של עובדים נוספים. לא ברור אם נגרם נזק לסירות שבמקום.