ניו דלהי: עיתון שבועי בשם Mackay and Whitsunday Life, תפס כותרות בשבוע האחרון, וזאת לאחר שאחת הפרסומות שהודפסו בו הפכה לוויראלית ושברה את הרשת. 

בפרסום נכתב: "סטיב היקר, אני מקווה שאתה מרוצה מהאישה החדשה שלך. עכשיו כל העיר תדע איזה רמאי מטונף אתה. מג'ני". ובכן, הנקמה שלה לא הסתכמה רק בהפצת המידע, אלא גם בעובדה שהבחור הבוגדני, לכאורה, הוא זה ששילם בעבור המודעה. "נ.ב. - קניתי את המודעה הזו באמצעות כרטיס האשראי שלך", הוסיפה האישה הנקמנית.

בזמן שהעיתון הופץ, הדבר עורר את סקרנותם של הקוראים שפנו במהרה לחיפוש פרטים ברשת. עמוד הפייסבוק של העיתון שיתף כי הם "הוצפו" בפניות הנוגעות לפרסומת והחליטו להתייחס אליהן בתגובה אחת. "קיבלנו עשרות הודעות הבוקר, בעניין המודעה שפורסמה בעמוד הרביעי בעיתון Mackay and Whitsunday Life. מכיוון שיש יותר מדי שאלות להשיב עליהם, נרצה להתייחס לזה כאן", נכתב בפוסט.

בעיתון הדגישו כי הם אינם מכירים את "סטיב" המכותב שהוזכר במודעה, "אך כנראה שזה אכן הגיע לו", הוסיפו. המפרסמים גם הבהירו כי הם לא מתכוונים לחשוף את פרטיה של ג'ני, וטענו כי "לא נוכל לתת פרטים על אמצעי התשלום". נראה שהפרסומת עשתה את הבוקר לרבים במדינה, חוץ מלסטיב עצמו.