הרב בנימין חטב אביו של ההרוג בפיגוע במרכול הכשר בפריז , יואב חטב, דיבר בטלווזיה הצרפתית ותקף בחריפות את ממשלת צרפת ואת התנהלותה בכל הנוגע לשמירה על ביטחון יהודי  המדינה: "כל מה שקרה לנו קרה משום שאנו יהודים. אני חי בטוניסיה ושם יש כבוד הדדי. אני לא מבין איך צרפת לא מגנה על אזרחיה ואיך היא לא מסוגלת לטפל במצב הזה"



בהתייחסו להתקפה קודמת על יהודי צרפת שהתרחשה בבית ספר יהודי בטולוז ובה נהרגו שלושה תלמידים ומורה אמר חטב: "הטרוריסטים תקפו בטולוז. הבעיות האלו קיימות בצרפת"

הרב בנימין חטב


חטב סיפר על על כך שהגיע לצרפת על מנת לתכנן את חתונתו של בנו יואב: "זה סיוט. הגעתי לתכנן את חתונת הבן שלי אבל במקום אני מתכנן הלוויה. על מחאת המיליונים שהתרחשה בצרפת בעקבות הפיגועים אמר הרב: "המחאה חסרת טעם. אנחנו צריכים מעשים, לא מחאה. המחאה לא שווה כלום".

מסע הלוויה המשותף של ארבעת הנרצחים בפיגוע ב"היפר כשר" בפריז ביום שישי שעבר - פיליפ ברהם, יוהאן כהן, יואב חטב ופרנסואה מישל סעדה - ייצא היום בשעה 12:00 מבית העלמין בגבעת שאול. במשטרה העריכו אתמול כי מאות אלפים מכל רחבי הארץ יגיעו להלוויה המשותפת, והם נערכים לאירוע בסדר גודל של הלוויית הרב עובדיה ושל שלושת הנערים החטופים בקיץ האחרון.
ההלוויה המשותפת יתקיימו בישראל בעקבות בקשה שהפנו המשפחות השכולות לראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך ביקורו שלשום ואתמול בפריז. מלבד נתניהו, יקחו בהן חלק גם הנשיא ראובן ריבלין, ראש האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג, שרים וחברי כנסת.