שני בני אדם נהרגו הערב (חמישי) ושלישי נפצע קשה במבצע של המשטרה נגד טרור בעיר ורווייר שבמזרח בלגיה, כך דווח בתקשורת המקומית. 



אריק ואן דר סיפט, תובע פדרלי, אמר כי הפשיטה היתה אחת מתריסר כאלה שהתרחשו באותו זמן, על קבוצה שחבריה עמדו להוציא לפועל פיגוע  בקנה מידה גדול. אדם נוסף נעצר. 


 
"החשודים פתחו בירי מנשק צבאי ואקדחים לעבר על היחידות המיוחדות של המשטרה הפדרלית", הוסיף התובע. לדבריו, אין קשר מיידי לאירועי הטרור בשבוע שעבר בפריז. 




על פי הדיווחים, בזירת האירוע, סמוך לתחנת הרכבת, נשמעו יריות ופיצוצים. כוחות משטרה גדולים נמצאים במקום וניידות משטרה חוסמות את הרחוב. בקרב כוחות הביטחון לא נרשמו נפגעים. 
המקרה בא פחות משבוע לאחר מתקפת הטרור בפריז בה נהרגו 17 בני אדם ואתר העיתון "לה מיוז" ציטט גורם משטרתי לא מזוהה כאומר: "מנענו "שארלי הבדו" בלגי.
בערוץ הטלוויזיה RTBF דווח כי המבצע נועד לבדוק אנשים החשודים כקיצונים, חלקם כאלה שחזרו לבלגיה לאחר שלקחו חלק במלחמת האזרחים בסוריה. 

עוד דווח כי גם בבירה בריסל נערכות פשיטות. סוכנות הידיעות 'בלגה' דיווחה כי הרשויות מחפשת אחר אדם שנופף בנשק וצעק סיסמאות דתיות בערבית ברכבת התחתית בעיר.