יממה לאחר התקיפה בכפר מזרעת אמל שבדרום קונייטרה, הודיעו היום (שני) משמרות המהפכה האיראניים כי גנרל משורותיהם, עלי מוחמד אללה-דאדי, נהרג אמש ביחד עם עוד מספר חיילים משורות ארגון החיזבאללה במהלך תקיפה, שמיוחסת עפ"י מקורות זרים, לישראל". כך דווח בסוכנות הידיעות "רויטרס" ובאתרים מסביב לעולם.

"בהמשך לתוקפנות הציונית האגרסיבית שלה, אנחנו מאשרים כי הגנרל אל-דאדי, היה בעברו היה מפקד בעברו של גדודים במשמרות המהפכה והיה ברכב ביחד עם ג'יהאד מורנייה ועוד שלושה אנשים נוספים. כעת אנו מודיעים כי הוא נהרג", אישרו הגורמים לסוכנות הידיעות "רויטרס".

איראן עצמה התייחסה גם כן לאירוע ושיגרה תגובה חריפה: "ההתנגדות תגיב בכוח, בזמן ובמקום המתאים על ההתקפות הקשות של הישות הציונית הטרוריסטית", נאמר, כשסך הכל נהרגו באירוע 12 אנשים - שישה מהם אנשי חיזבאללה והשאר חיילים איראניים.


"הנסיך של חיזבאללה" מובא לקבורה

בתוך כך, בלבנון מתרחש טקס הקבורה של ג'יהאד מורנייה, אשר חוסל אמש. מורנייה נחשב לאחד הכשרונות הגדולים בארגון, ועל פי החשד, תכנן לבצע מספר פיגועים כנגד ישראל ברמת הגולן. כמות המשתתפים בטקס צפויה להיות גדולה מאוד. ג'יהאד הוא בנו של עימאד מורנייה, אשר גם כן חוסל, עפ"י מקורות זרים, על ידי ישראל.

אין ספק כי חיזבאללה הופתע מאוד מהתקיפה וככל הנראה ינסה לבצע פיגועי ראווה על מנת להמשיך במשחק הכוחות נגד ישראל, בעיתון "אל אחבאר" נכתב כי "מה שקרה אמש בקונייטרה יהיה ללא ספק נקודת מפנה בתחילת סבב בין חיזבאללה לישראל. נפגע בהם, אבל זאת תהיה פגיעה מדודה וכואבת. על התקיפה להתאים למטרה". 
עוד נכתב כי "מנהיגות האויב קיבלה החלטה ליישם פשע אתמול. הם עשו זאת באופן ישיר ונגד מטרה ברורה, שנלחמה ונעה באיזור קונייטרה. זוהי שוב ההוכחה כי ישראל מעורבת בלחימה בסוריה. זאת עבודה שלא מבוססת על רגש ולא על חשבונות קטנים. זוהי עבודה מחייבת. התקיפה הזאת זה הדבר הקרוב ביותר לטיפשות". 

המאמר התקיף אותת על הקו שאותו הוא מצפה לראות: "לפני מספר ימים הדגיש נסראללה כי בראש סדר העדיפויות שלו בלחימה, נמצאת ישראל, למרות הלחימה בסוריה ופרישת הכוחות".

"מר נסראללה ידוע כרהוט ואלוף בלוחמה פסיכולוגית, אבל אלוהים יודע אם הוא מתכוון לכל מילה, או שאופן הצגת הנתונים נועד על מנת לבנות את האיום ליום שיגיע. על כל פנים, הנשק נמצא שם כדי להשתמש בו ולא נועד לאיחסון", נכתב במאמר המערכת, "התגובה צריכה להיות בקנה אחד עם מה שרצה האויב להשיג".