משרד החוץ בודק את האפשרות כי ישראלי היה אחד מ-144 נוסעי המטוס של חברת "ג'רמן ווינגס", מדגם איירובס A320, שהתרסק מעל הרי האלפים בעת שהיה בדרכו מברצלונה לדיסלדורף. משפחתו של הישראלי, שמתגורר בשנים האחרונות ברצלונה, פנתה לגורמים במשרד החוץ, והנושא עדיין בבדיקתם.



לאחר ההתרסקות, הובהר כי כל הנוכחים במטוס, 144 נוסעים ושישה חברי צוות, נהרגו במהלך ההתרסקות ואף-אחד לא ניצל, בין הנוסעים קבוצת בני נוער שלמדו יחד באותה הכיתה. מסע החיפושים אחר סיבת ההתרסקות נמשך, ושר הפנים הצרפתי דיווח כי נמצאה הקופסא השחורה של המטוס: "הקופסא השחורה שמצאנו, שעות אחדות אחרי ההתרסקות, תסייע לחקור במהירות את נסיבות ההתרסקות", הוא הוסיף.



במסיבת עיתונאים שערך מוקדם יותר מנכ"ל "ג'רמן ווינגס", הוא סיפר כי המטוס, שהמריא בשעה 10:01, נעלם מן הראדר לאחר 52 דקות טיסה. לשאלה האם הטייס דיווח על תקלה, ענה המנכ"ל: "ככל הנראה, המטוס נפל במהירות, ולא היייתה אפשרות לטייס לעדכן אותנו ולתת הצהרה או דיווח תוך כדי הנפילה. עדיין איננו יודעים את הסיבה".



בחברה הדגישו: "נחפש את כל התיעוד אודות הטיפול הטכני במטוס לפני ההתרסקות". לגבי זהותם של קורבנות ההתרסקות, אמרו בחברה: "יש רשימת נוסעים ואנחנו מבררים מול הקרובים ומאמתים את השמות. אתם חייבים להבין שאנחנו לא יכולים לתת לכם מידע נוסף על זהותם טרם שיחתנו על הקרובים".



לפי דיווח של המשטרה הצרפתית, המטוס הגרמני, מדגם איירבוס A320 התרסק בגובה של 2,000 מטר, כשהיה בדרכו מברצלונה לדיסלדורף. זוהי התרסקות המטוס הראשונה מעל אדמת צרפת מאז התרסקות מוטס הקונקורד בשנת מחוץ לפריז בשנת 2,000, בו נהרגו 109 נוסעים ואנשי צוות.