יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נאם בפסגת הליגה הערבית בשארם א-שייח במצרים, הגיב לבחירתו של נתניהו לראשות הממשלה ואמר כי "תוצאות הבחירות מראות שאין בישראל מי שרוצה להגיע להסדר".


אבו מאזן קרא לערבים ולמוסלמים לבקר במסגד אל-אקצא כדי למנוע "ייהוד" של המקום והוסיף: "אני מברך את הערבים בישראל, שלראשונה התאחדו וקיבלו 13 מנדטים. זו תופעה חיובית חשובה שאנו תומכים בה, למרות שאנחנו לא מתערבים בבחירות בישראל״.

הוא הוסיף: "החלטנו לבדוק מחדש את יחסינו הכלכליים, הפוליטיים והביטחוניים עם ישראל. נערוך בחירות במהירות האפשרית כדי לקדם את הבניה מחדש של רצועת עזה, שמתעכבת בגלל ישראל וחמאס״.
 
יו״ר הרשות בירך על הצעת נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי להקים כוח צבאי משותף, וכן לשתף פעולה כדי למגר את מדינות ערב מפעולות הטרור. הוא הזהיר מפני הקמת מדינה נפרדת בעזה ואוטונומיה בגדה המערבית ומהרעיון לשכוח מסוגיית הפליטים תמורת הודנה למשך 15 שנים. 
 
״כולי תקווה שהליגה הערבית תדחה את התוכניות הללו״, הוסיף מחמוד עבאס וקרא למדינות ערב לבחור מנהיג שידבר בפני הקונגרס והסנאט האמריקאיים - כמו נתניהו - ויציג בפניהם את יוזמת השלום הערבית.