הלחימה בדרום תימן מתעצמת היום (ראשון) בשעה שכוחות המורדים החות'ים נאבקים בכוחותיו של הנשיא המודח, מאנסור האדי, על שליטה בעיר הנמל עדן בדרום המדינה.

עדן, העיר השנייה בגודלה במדינה והנמל המסחרי הגדול ביותר בה, משמשת מעוז לממשלתו הסונית של הנשיא האדי הנמצאת במאבק עם המורדים החות'ים בני העדה השיעית. 

על אף ההפצצות האוויריות של כוחות הקואליציה הסעודית, שנועדו לסייע לכוחותיו של הנשיא ולבלום את התקדמות החות'ים, מצליחים המורדים להשתלט על חלקים נרחבים מהעיר. 

בתוך כך נמשך פינוי האזרחים הזרים מתימן. מטוס פקיסטני ועליו 170 אזרחי המדינה המריא היום מהבירה צנעא, לאחר שהמצב ההומאניטרי במדינה ממשיך להחמיר. הטיסות הסדירות למדינה מסין, מצרים וסודאן הופסקו לחלוטין.

הצלב האדום קרא להפסקת אש של 24 שעות בעיר עדן, על מנת לאפשר לעזרה הומאניטרית להגיע לאזרחים המתגוררים בעיר ולהביא לקבורה את המתים.  לדברי הצלב האדו אם לא יצליחו צוותים רפואיים להגיע אל העיר מצב האזרחים בה יחמיר והתמותה תגדל. 

דוברת הצלב האדום, מרי קלייר פאיגהיל,  טענה כי המצב בעיר הולך מדחי אל דחי וכי גופות ההרוגים מההפצצות והלחימה מתחילות להיערם ברחובות.